Performances with Diploma

GOATS AND MONKEYS (Γίδια και μαϊμούδες)

Βασισμένο στον ΚΑΣΠΑΡ του Πέτερ Χάντκε
Διπλωματική εργασία Υποκριτικής: Χριστίνα Μπακαστάθη
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης
Διπλωματική εργασία Σκηνογραφίας: Μαρίνα Κωνσταντινίδου, Ινώ Πικιώνη
Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

  • Κείμενο: Πέτερ Χάντκε
    Μετάφραση: Νίκη Αϊντενάιερ
    Σκηνοθεσία / Επιμέλεια κειμένου: Γιάννης Διδασκάλου/ Cardo Rojo
    Σκηνογραφία / Ενδυματολογία: Μαρίνα Κωνσταντινίδου/ Μαρι Γουλα, Ινώ Πικιώνη/ Inw
    Pikiwni
    Βοηθός σκηνοθέτη / σκηνογράφου: Γιώργος Κωνσταντίνου / Γιώργος Κωνσταντίνου
    Φωτισμός: Γιάννης Διδασκάλου, Ινώ Πικιώνη
    Video: Γιώργος Γεωργακόπουλος/ George Georgakopoulos
    Φωτογραφία: Πέτρος Πέτρου/ Πετρος Πετρου
    Επί σκηνής: Χριστίνα Μπακαστάθη/ Christina Bakastathi

  • Κάσπαρ.
    Ο Κάσπαρ.
    Ένα ον που ονομάζεται Κάσπαρ.
    Θα μπορούσε να ονομάζεται και κάπως αλλιώς.
    Θα μπορούσε να μην έχει καν όνομα. Ή μήπως ένα όνομα – οποιοδήποτε – είναι απαραίτητο;
    Δεν πρόκειται για τον Κάσπαρ Χάουζερ.
    Δεν πρόκειται για έναν γελωτοποιό.
    Πρόκειται για τον Κάσπαρ.
    Σε έναν χώρο που δεν θυμίζει τίποτα αναγνωρίσιμο, ο Κάσπαρ διαμορφώνει, στήνει, διαλύει,
    ανακαλύπτει στο εδώ και τώρα.
    Το παρόν ΔΕΝ αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα και οι καταστάσεις ΔΕΝ είναι
    φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα ΔΕΝ είναι συμπτωματική αλλά ανταποκρίνεται στην
    πραγματικότητα.
    Δεν είναι απαραίτητο για τον θεατή να καταλάβει∙ απαραίτητο είναι να ακούσει, να δει, να
    μυρίσει, να αγγίξει, να αισθανθεί.

    Αντί σκηνοθετικού σημειώματος:
    «Κακομοίρη, μ’ όλο σου το κέρδος, δε θα κοιμηθείς καλύτερα το βράδυ. Απάνω σου βλέπω τα
    σημάδια από ένα αρρωστιάρικο κορμί, που ύστερα από 30 ή 50 χρόνια θα διαλυθεί στο
    ανυπόμονο κύλισμα του χείμαρρου, για να βουλιάξει σ’ έναν άπατο βυθό. Κι εγώ, μ’ όλη μου τη
    βλάβη, δε θα κοιμηθώ χειρότερα το βράδυ. Γιατί ξέρω το δρόμο μου και το γέλιο μου και τον
    πόνο μου».
    Δ. Λιαντίνης

Το σπίτι

Διπλωματική εργασία σκηνογραφίας της Σοφίας Τσιριγώτη
Επότρια: Λίλα Καρακώστα

  • Σύλληψη ιδέας: Σοφία Τσιριγώτη
    Κείμενο: η ομάδα
    Επιμέλεια κειμένου: Μελίνα Γαρμπή
    Σκηνοθεσία: Άννα Καραμανίδου
    Σκηνικά – Κοστούμια: Σοφία Τσιριγώτη
    Μπομπ ο Μάστορας: Έλλη Ναλμπάντη
    Κινησιολογία: Αλεξία Μαϊκίδου Πουτρίνο, Ξανθή Μωυσίδου
    Μουσική επένδυση: Γιώργος Χρυσικός, Λυδία Ανεστοπούλου
    Φωτισμοί και χειρισμός κονσόλας: Μαρία Όσσα
    Επί σκηνής: Ειρήνη Μακρή, Θέμης Παπαδόπουλος, Ιφιγένεια Κανακίδου, Μαριάνα Δαμιανίδου, Σοφία Αποστολίδου
    Μουσικοί επί σκηνής: Γιώργος Χρυσικός, Λυδία Ανεστοπούλου
    Trailer: Μαριάνα Τρούμπη
    Επιμέλεια αφίσας και προγράμματος: Μαρία Μαργκέρα Βυζαρέλη
    3 και 4 Μαρτίου 2020

  • Το Σπίτι
    ή το σπίτι μέσα στο σπίτι, μέσα στο σπίτι, μέσα στο σπίτι…

    Η κατοικία, ως χώρος με συνεχή και αδιάκοπη σχέση με τον άνθρωπο, οφείλει να χαρακτηρίζεται ως εντός κλίμακας και ως μια φιλική σχέση ηρεμίας, άνεσης και χαράς.
    Η κλίμακα είναι στοιχείο συγκριτικής κριτικής ως προς τη σχέση κτηρίου και οικισμού, ανθρώπου και κτηρίου, ή ανθρώπου και εσωτερικού χώρου, σε συνάρτηση με τις διαστάσεις των αντικειμένων, των κατασκευών, των υλικών, και του διακόσμου.

Το δωμάτιο της μνήμης, Φρανς Κάφκα

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Μαρίας Όσσα

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Ελένης Σάμπρη

Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

  • Σκηνοθετική επιμέλεια: Ανδρέας Παράσχος
    Δραματουργική σύνθεση: Μαρία Όσσα, Ανδρέας Παράσχος, Ελένη Σάμπρη
    Σύλληψη ιδέας, Σκηνογραφία, Ενδυματολογία, Σχεδιασμός φωτισμού, Μοντάζ βίντεο:
    Μαρία Όσσα, Ελένη Σάμπρη
    Σχεδιασμός ήχου: Άγγελος Χαραλάμπους
    Μοντάζ ήχου: Μαρία Όσσα
    Χειρισμός κονσόλας φώτων: Γεωργία Τσελεπή
    Χειρισμός βιντεοπροβολών: Εύα Κουρελιά, Μαρία Όσσα, Ελένη Σάμπρη
    Σχεδιασμός προγράμματος: Μαριάννα Αμπράζη

    Επί σκηνής: Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος

    Φωνές επιστολών: Δημήτρης Γαλανάκης, Σοφία Κωσταρά, Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, Νεφέλη Μποφίλη, Ανδρέας Παράσχος, Κωστής Ραμπαβίλας, Βάσω Σωτηροπούλου, Δημήτρης Τσεσμελής

  • Σκηνογραφικό σημείωμα

    Το Δωμάτιο της μνήμης, ένα δωμάτιο-τόπος σκέψης του λογοτέχνη Φρανς Κάφκα. Αποσπάσματα ημερολογίου, σημειώσεων και επιστολών του σε άτακτη σειρά δοσμένα μέσα από οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα συντελούν σ’ ένα εγχείρημα-βουτιά στην προσωπικότητα, την σκέψη και την προσωπική του ζωή.

    Μαρία Όσσα – Ελένη Σάμπρη

    Σκηνοθετικό σημείωμα

    Μέσα από τη δημιουργία μιας σκηνικής και εικαστικής εγκατάστασης δημιουργήθηκε ένα δωμάτιο μνήμης με μηχανισμούς που σου υποδεικνύουν τη ζωή και το έργο του Φρανς Κάφκα. Διαβάζοντας και παρουσιάζοντας τις επιστολές που έγραψε, φανερώνεται το «ανησυχητικό» πρόσωπο του Κάφκα με την ατέρμονη καθημερινότητά του, την εσωστρέφειά του, την περίπλοκη σχέση που είχε με τους ανθρώπους, καθώς και ο ρόλος του έρωτα στην ζωή του, που λειτουργούσε άλλοτε σαν καταφύγιο και άλλοτε σαν αδιέξοδο. Ένα δωμάτιο με ήχους, εικόνες, βιντεοπροβολές, αισθήσεις, μια διαδρομή στη μνήμη και στη ζωή του Κάφκα.

    «Κάθε άνθρωπος κουβαλάει μέσα του ένα δωμάτιο».

    Ανδρέας Παράσχος

ΣΚΑΣΕ

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Πετρής Καραδημητρίου

Επόπτης: Στέργιος Πρώιος

Διπλωματική Φωτισμού της Σοφίας-Ελπίδας Στάικου

Επόπτης: Ιάκωβος Ποταμιάνος

  • Επί σκηνής:

    Δήμητρα Πάσιου, Δημήτρης Λουιζίδης, Ειρήνη Πελαγία, Κορίνα Βεζυργιάννη, Κορίνα Κυρκίμη, Λευτέρης Ταλλίδης, Μαρία Παπαδοπούλου, Περικλής Σταύρου

    Ακούστηκαν οι ηθοποιοί:

    Αριάνα Τσάιτα, Δημήτρης Ναζίρης, Λέλα Μεντεκίδου, Μαρία Κεβρεκίδου , Πένη Μπουκουβάλα

    Συγγραφή Κειμένου-Σκηνοθεσία: Σοφία-Ελπίδα Στάικου

    Βοηθοί Σκηνοθεσίας: Κυριακή Μιγγολιού, Μάριος Καρβουνάκης, Νικόλ Κουμπαρή, Παναγιώτης Χρυσίδης

    Σκηνογραφία: Πετρή Καραδημητρίου

    Τεχνική Υποστήριξη Σκηνογραφίας: Θένια Βερυκούκη, Κωνσταντίνος Χατζηκαλλινικίδης

    Σχεδιασμοί Φωτισμών: Σοφία-Ελπίδα Στάικου

    Βοηθοί Φωτισμού: Θένια Βερυκούκη, Ραφαήλ Γαβριήλ

    Ενδυματολογία: Κική Παπαγαβριήλ

    Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση: Έκτορας Καστάνιας, Ειρήνη Πελαγία, Νικόλας Παντέλογλου

    Ηχοληψία-Μίξη Ηχογράφησης: Ανδρέας Ασημακόπουλος

  • Ζούμε τρέχοντας σε ρυθμούς, οι οποίοι δεν έχουν δημιουργηθεί για εμάς.

    Δημιουργήσαμε μηχανές οι οποίες μας βιάζουν.

    Βιάζουμε, επειδή βιαζόμαστε.

    Τρέχουμε, κυνηγώντας όνειρα.

    Έχουμε μπερδέψει τα όνειρά μας με την πραγματικότητα.

    Αποφεύγουμε να δούμε τι πραγματικά, συμβαίνει γύρω μας.

    Εθελοτυφλούμε.

    Βυθιζόμαστε στα σκοτάδια του «εγώ» μας και

    κρυβόμαστε πίσω από φωτεινές οθόνες.

    Τι φοβόμαστε άραγε;

    Μήπως το φως;

     

    Με αγάπη & με πίστη για ένα πιο φωτεινό αύριο…

    Σοφία-Ελπίδα Στάικου

A-TO-RO-QO: μια ασύλληπτη εικόνα ελευθερίας

Διπλωματική Σκηνοθεσίας του Σωτήρη Ρουμελιώτη

Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

  • Κείμενο: η ομάδα
    Σκηνοθεσία/Δραματουργία: Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Διαμόρφωση σκηνικού χώρου/ Κοστούμια/ Γραφιστική επιμέλεια: Χριστίνα Ελευθεριάδου
    Φωτισμοί: Χριστίνα Ελευθεριάδου & Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Πρωτότυπη μουσική/Ζωντανό ηχητικό περιβάλλον: Γιώργος Χρυσικός
    Επί σκηνής: Κική Καραϊσκου
    Πάνος Κεφαλούρος
    Ανδρομάχη Μπάρδη
    Γιώργος-Ζήσης Μπιλιώνης
    Trailer/video/φωτογραφίες παράστασης: Μαριάννα Τρούμπη/Γιώργος Παπαδόπουλος/ @TrueBee

  • *άνθρωπος: μυκηναϊκή γραφή_ Γραμμική Β’_ συλλαβές: Α-ΤΟ-RO-QO

    Μια σκηνική διαπραγμάτευση έμφυλων ζητημάτων δια μέσου της επιστημονικής φαντασίας. Μια προσπάθεια δημιουργίας ενός “νέου” ανθρώπινου όντος “πέραν των φύλων”. “Ένα atoroqo σώμα δεν θα είναι ευλαβές. Δεν θα έχει γεννηθεί στον κήπο της Εδέμ. Και έτσι, δεν θα αποζητά μια μοναδική ταυτότητα”.

    “Χρειαζόμαστε ανάπλαση, όχι αναγέννηση. Kαι οι πιθανότητες για την ανάπλασή μας περιλαμβάνουν το ουτοπικό όνειρο ενός τερατώδους κόσμου χωρίς φύλο, ίσως ενός κόσμου χωρίς γένεση, ίσως ακόμα ενός κόσμου χωρίς τέλος.
    Αυτό σημαίνει ταυτόχρονα την κατασκευή και την καταστροφή μηχανών, ταυτοτήτων, κατηγοριών, σχέσεων, διαστημικών ιστοριών”
    – A Cyborg Manifesto, Donna J. Haraway

    Να είστε καλά και ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά,

    Σωτήρης Ρουμελιώτης

Λαφίνα: ένα σκηνικό ποίημα για την Κλυταιμνήστρα

Διπλωματική Υποκριτικής της Μαρίας Κεβρεκίδου

Επόπτρια: Φιλαρέτη Κομνηνού

  • Επί σκηνής: Μαρία Κεβρεκίδου
    Σκηνοθεσία/Δραματουργία/Διαμόρφωση σκηνικού χώρου: Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Βοηθός σκηνοθέτη: Κική Καραϊσκου
    Εικαστική επιμέλεια: Νίκη Αγγελίδου
    Ζωντανή μουσική/ηχητικά εφέ: Γιώργος Χρυσικός
    Σχεδιασμός φωτισμών: Ελένη Ντάγκα

  • Όλα είναι σκόνη και ήχος_

    Η παράσταση συντέθηκε μέσω μελέτης και σκηνικής αναζήτησης πάνω στην μορφή της Κλυταιμνήστρας. Το κείμενο βασίστηκε στο θεατρικό έργο Μύγες του Jean-Paul Sartre και στον μονόλογο Είσαι ευχαριστημένος τώρα που είσαι πια νεκρός, Αγαμέμνονα; της Cristine Brückner, με διάσπαρτα αυτοσχέδια αλλά και αυτούσια αποσπάσματα από την Ορέστεια του Αισχύλου, την Ηλέκτρα του Σοφοκλή και την Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη

 

βάκΧαι

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία του Θανάση Κριτσάκη

Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

26

 

 

 

15 και 16 Ιουνίου 2015

Θέατρο ΚΛΕΙΩ

 

  • Σκηνοθεσία: Θανάσης Κριτσάκης
    Δραματολογία: Αναστασία Μπάρκα
    Σκηνικά/ Κουστούμια: Φανή Σκουλικίδη και Ελένη Τσιμίδου
    Πρωτότυπη Μουσική/ Ηχητικά Εφέ: Οδυσσέας Γκάλιος
    Φωτισμοί: Νίκος Μαυράκης
    Σχεδιασμός Αφίσας: Γρηγόρης Μπαμπάλας
    Ηχητική κονσόλα: Σωτήρης Προέδρου

    Ηθοποιοί (με αλφαβητική σειρά) : Άννυ Βαλουγεώργη (Χορός), Έλενα Βισέρη (Χορός), Πένυ Ελευθεριάδου (Διόνυσος), Ειρήνη Κυριακού (Αγαύη), Νικόλας Νικητάκης (Κάδμος/ Ά Αγγελιοφόρος), Άρης Νινίκας (Πενθέας), Ορέστης Παλιαδέλης (Τειρεσίας/ ΄Β Αγγελιοφόρος), Μαρία Σαραφίδου (Χορός), Χρυσούλα Φλαμπούτογλου (Χορός).

     

Sarah Kane, Cleansed

Diploma Project in Stage Directing of Christos Tzioukalias
Supervisor: Victor Arditti

Diploma Proejct in Scenography of Elina Eftaxia
Supervisor:
Lila Karakosta

KLIO 2014

 

ReaLität: A dance theatre performance

Διπλωματική εργασία στον σχεδιασμό θεατρικού φωτισμού της Μαρίας Τζήκα

Επόπτρια: Ελευθερία Ντεκώ

ΚΛΕΙΩ, 2011

Dangerous Days, Normal Days

Diploma Project in Directing: Kirki Karali
Supervisor: Dio Kangelari

Diploma Project in Drama and Theatre Analysis: Adrianna Alexiou
Supervisor: Dio Kangelari

KLIO, 2010

 

Botho Strauss, Big and Small

Diploma Project
in Directing: Tassos Angelopoulos
in Acting: Liana Taousiani
in Theatre Production: Ιfigeneia Boufidou, Fay Panousopoulou

Supervisor (Directing, Acting): Victor Arditti
Supervisor (Production): Kyriaki Spanou

 

KLIO, 2008

 

Οι κηπουροί: μια performance

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία-ενδυματολογία της Ηλέκτρας Λαμπριανίδου

Επόπτες: Απόστολος Βέττας, Λίλα Καρακώστα

Σενάριο-σκηνοθεσία: Ηλέκτρα Λαμπριανίδου

ΚΛΕΙΩ, 2008

School of Drama - Faculty of Fine Arts - Auth | 122 Egnatia Str, 54622 Thessaloniki | Τ +30 2310 992 123-25 | F +30 2310 992 126 | info@thea.auth.gr

© 2021 School of Drama - Faculty of Fine Arts - Aristotle University of Thessaloniki | Developed by LineaDesign

School of Drama – Faculty of Fine Arts – Aristotle University of Thessaloniki