Visual material

Ελεύθερο σχέδιο ΙΙ-Χρώμα

Διδάσκουσα: Ολυμπία Σιδερίδου

Σεμινάριο-συνεργασία του Τμήματος Θεάτρου με το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστήμιου στο πλαίσιο διδακτορικής διατριβής

Τίτλος σεμιναρίου: Το θέμα του ελέγχου και τα μηνύματα του υποσυνείδητου κατά τη διάρκεια δημιουργίας ενός αυθόρμητου έργου τέχνης

Σύνδεσμος βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=WTriLnYRKmU

Στις 22/03/2022 και 29/03/2022 πραγματοποιήθηκε διήμερο σεμινάριο στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. από τη Μάρθα Γωγάκου, απόφοιτη του Τμήματος και υποψήφια διδάκτορα του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Ο τίτλος της διδακτορικής διατριβής είναι “Το υποσυνείδητο ως μέσο έκφρασης της τυχαιότητας σε πειραματικές μορφές τέχνης” και έχει θεωρητικό και καλλιτεχνικό χαρακτήρα (Practice based research).

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΙ-ΧΡΩΜΑ με διδάσκουσα την Ολυμπία Σιδερίδου και την εποπτεία της Καθηγήτριας Σκηνογραφίας Λίλας Καρακώστα (εκ μέρους του Τμήματος Θεάτρου), με την καθοδήγηση του επιβλέποντα της διατριβής Άγγελου Φλώρου, Επίκουρου Καθηγητή (εκ μέρους του Τμήματος Τεχνών  Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου) και με την πολύτιμη βοήθεια των θεατροπαιδαγωγών  Άβρας Αυδή και Μελίνας Χατζηγεωργίου.

Στο σεμινάριο συμμετείχαν φοιτητές και φοιτήτριες της κατεύθυνσης Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας του τρίτου και τέταρτου έτους σπουδών.

Κατά την πρώτη μέρα του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες κλήθηκαν, με τη χρήση πρωτότυπων τεχνικών όπως live καταγραφή και προβολή της συμπεριφοράς ρεόντων χρωμάτων πάνω σε κινούμενη επιφάνεια, να δημιουργήσουν ολιγόλεπτα βίντεο με ή χωρίς αφήγηση. Τη δεύτερη ημέρα έγινε η παρουσίαση και συζήτηση επί των έργων που προέκυψαν.

Τέλος, κατά τη διάρκεια των δύο συναντήσεων οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες κλήθηκαν να απαντήσουν σε σειρά ερωτήσεων σε σχέση με το θέμα της δημιουργικής διαδικασίας και του ρόλου του υποσυνείδητου, οι απαντήσεις των οποίων θα καταγραφούν με σκοπό τη χρήση τους στη σχετική έρευνα της διδακτορικής διατριβής.

 

 

La Tentation de saint Antoine, mais, je m’ appelle Dimitris. Six questions you need to answer if you want to become a saint.

Διπλωματική εργασία Υποκριτικής: Δημήτρης Καπετάνιος

Διπλωματική εργασία Σκηνοθεσίας / Video – Performance: Δημήτρης Λώλης

Επόπτης: Τάσος Αγγελόπουλος

  • Σύλληψη – Σκηνοθεσία – Δραματουργία: Δημήτρης Λώλης

    Βοηθοί Σκηνοθέτη: Άννυ Βαλουγεώργη, Ιωάννα Κανελλοπούλου

    Σκηνογραφία – Art Director: Σταύρος Καπετάνιος

    Μουσική Σύνθεση – Ηχητικός σχεδιασμός: Δημήτρης Λώλης, Δημήτρης Καπετάνιος

    Διεύθυνση Φωτογραφίας – Μοντάζ: Παύλος Διδασκάλου

     

    Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο Transcendance – Αγωγός Τέχνης, στο οποίο μας τίμησε με την φιλοξενία του ο Νικόλας Νικητάκης.

    Ευχαριστούμε τους: Βίκτωρα Αρδίττη, Δημήτρη Ροΐδη, Διδώ Γκόγκου, Χρήστο Παπαδόπουλο, Σωτήρη Ρουμελιώτη

  • Πρόκειται για μία video performance, τεμαχισμένη σε clips, η οποία προσφέρει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη-θεατή να σχηματίσει τους δικούς του συνειρμούς πάνω στα φαινόμενα του θεάτρου, της πόλης και της συνάντησης. Για ακόμα μία φορά, στον 21ο αιώνα θίγονται ζητήματα όπως η μοναξιά, η επιφυλακτικότητα, η αστυφιλία, η λογική που κατακερματίζεται από τους σύγχρονους ρυθμούς ζωής.

    Ο λόγος, αναμφίβολα αινιγματικός και αποσπασματικός. – Αντέχει το μεταμοντέρνο κίνημα την αλλεπάλληλη ανακύκλωση του εαυτού του; Είναι ο Καπιταλισμός; Είναι ο Χριστιανισμός; Είναι η σύγχρονη τέχνη και η αυτοαναφορικότητά της;  Η συνάντηση παραμένει ένα γεγονός θαύμα και η ιδέα του Πειρασμού αναπλάθεται αδιάλειπτα διατηρώντας της φύση της ως δοκιμασία και καταργώντας την βιβλική καταγωγή της. Άραγε οι άνθρωποι της πόλης είναι οι σύγχρονοι ερημίτες; Είναι εκείνοι που ενώ δεν φεύγουν, καταφέρνουν και απουσιάζουν όλο και περισσότερο από το δημόσιο βίο; Οι άγιοι –που δεν έγιναν αναχωρητές– μαρτυρούν σε κοινή θέα. Κι αφού έχει αναγγελθεί το συνεχώς αναβαλλόμενο τέλος της Ιστορίας, γιατί απλώς δεν ενταφιάζουμε το μέλλον;

    Μα ακόμα κι αυτή η διατύπωση μοιάζει πια παρωχημένη. Το έργο La Tentation de saint Antoine, mais, je m’ appelle Dimitris. Six questions you need to answer if you want to become a saint, παρουσιάζεται στο ιδανικότερο virtual σκηνικό για να αφουγκραστείτε τους προβληματισμούς που υποκύπτουν στους πειρασμούς τους, να αναλογιστείτε πάνω στην ύπαρξη και να παραμείνετε ζωντανοί, στοχαστές, Δυτικοί και Ευρωπαίοι.

    ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ __

    Κάθε ένας δεν είναι κάποιος άλλος.

    Την ίδια στιγμή,

    Κάποιος άλλος είναι ο καθένας.

     

     

                                                                                                                                     Βαδίζουμε πλάι-πλάι με τον

    Χρόνο,

     και

      σε κάθε μας βήμα

      διαγράφεται η τροχιά του.

     

    Όπου και όπως εποικεί ο καθένας,

    τον συνοδεύει ο Πειρασμός.

     

    Σε ένα μπαρ

    Είναι πιθανό να ακούσεις το εξής:

    «Πειρασμός είναι η έλλογη επιθυμία που δεν έγινε πράξη»

    -Πότε;

    -Τώρα.

     

     

    […] το «τώρα» εξάλλου,

     

    είναι πάντα μια φευγαλέα στιγμή που σωρεύει στην μνήμη και

    καταδυναστεύεται από αυτήν.

    Η αγωνία του ανθρώπου να βρίσκεται στο τώρα

    είναι μια επίφαση σκοπού.

    Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.

    Κάθε άνθρωπος περιπλανιέται με όχημα τη φθορά.

     

    Πειρασμός (ο)

    Κυριολεκτικά σημαίνει δοκιμασία.

    Την οποία πρέπει να φέρει κανείς εις πέρας.

    Σαν τη Ζωή.

     

     

    Πριν να οδηγήσω ως το τέλος αυτό το σημείωμα,

    θα σας πω κάτι για τον εαυτό μου:

    Το όνομά μου δεν παίζει ρόλο στην συγκεκριμένη ιστορία.

    Κι εγώ ο ίδιος κατέχω σ’ αυτήν μια πολύ ασήμαντη θέση.

    Άραγε,

    αν πετάξεις μια λέξη στο νερό,

    θα κάνει θόρυβο;

     

     

    Το θέμα δεν είναι αν θα λάβεις απάντηση.

    Το θέμα είναι αν θα μοιραστείς με κάποιον άλλον την ερώτηση.

     

     

    Η συνάντηση είναι ___                                                                                        ένα γεγονός  θαύμα*.

     

     

    *ό,τι καταλαβαίνεις

     

    Σημείωση – Covid Alert

     

    Η χρονική περίοδος Νοέμβρης 2019 – Οκτώβριος 2021 (so far so good) στιγματίστηκε από

    την πανδημία του κορονοϊού.

    Η αδυναμία του ελληνικού κράτους να συμπεριλάβει

    ένα θέατρο ενεργό

    στα μέτρα αντιμετώπισης του ιού

    έπληξε και την καλλιτεχνική δραστηριότητα του Τμήματος.

     

    Η λύση ανάγκης βρέθηκε

    στην κινηματογράφηση της διπλωματικής αυτής εργασίας.

     

    Ακόμα κι αν αγνοείται εδώ

    η μέθοδος

    βάσει της οποίας διεκπεραιώνονται

    οι διαδικασίες παραγωγής του σινεμά,

     

    καταφεύγω στο μέσο της κάμερας και

    εξαθωώνω την άγνοιά μου

    μέσω της πράξης.

     

    Το μοντάζ είναι μια επέμβαση.

     

    Και βέβαια, δεν παρακάμπτεται.

     

    Με τον έναν (ή τον άλλον) τρόπο, στον κινηματογράφο της σημερινής εποχής ,

    η στοιχειοθέτηση του υλικού συμβαίνει ανάμεσα σε ψηφιακές μπάρες.

     

    Η τελική μορφή της εργασίας επισημαίνει το Παρόν,

    Και το σημείο αφετηρίας της ανήκει και χάνεται στο Παρελθόν.

    Αναζητώ λοιπόν,

     εδώ και παντού,

    ένα μοντάζ που βασίζεται στην άπιαστη δομή της ποίησης, και

    όχι στη λογική αντίληψη των πραγμάτων.

    ]

     

    Δημήτρης Λώλης

     

 

Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα

Διπλωματική υποκριτικής της Κυριακής Καραΐσκου

Επόπτρια: Χριστίνα Χατζηβασιλείου

2-3-4/9/2020 – υπαίθριος χώρος Δ.Μ.Π.Σ  Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ

  • Κείμενο: Ντάνκαν Μακμίλαν, Τζόνι Ντόναχο

    Σκηνοθετική επιμέλεια: Γιάννης Βαρβαρέσος

    Δραματουργική επεξεργασία: Κική Καραΐσκου, Γιάννης Βαρβαρέσος

    Εικαστική επιμέλεια/ κατασκευή σκηνικού: Σοφία Τσιριγώτη

    Φωτισμοί: Γεωργία Τσελεπή

    Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Αλεξανδρίδου

    Τεχνική υποστήριξη: Δέσπω Πύρτσιου

    Σχεδιασμός έκθεσης χώρου αναμονής: Νίκη Αγγελίδου

    Σχεδιασμός αφίσας/ cd: Βάσω Γκατζιάκη

    Φωτογραφίες: Άγγελος Κάλφας

    Βίντεο παράστασης: Δημήτρης Φουρλής

     

    Επί σκηνής: Κική Καραΐσκου, Θανάσης Τζιντζιός, Δανάη Τσιοπλή

    Μουσικός επί σκηνής: Σωτήρης Φιλιππόπουλος

    Στην παράσταση ακούγονται σε διασκευή για κιθάρα κομμάτια των Clutch, Heitor Villa-Lobos, The Hooverphonics, Nirvana, Joy Division, Drake, The Prodigy, Johny Cash, Ella Fitzgerald

  • «…Κι όμως, όταν έμαθα τι έκανες, όταν έμαθα τι πήγες  κι έκανες, άρχισα χωρίς άλλη σκέψη να γράφω αυτήν τη λίστα. Μια λίστα με όλα τα ωραία που υπάρχουν σε αυτόν τον κόσμο. Μια λίστα με όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα για το οποία αξίζει να ζεις.

    1. Παγωτό πατούσα σοκολάτα φράουλα… 2. Μπουγέλο στο μπαλκόνι και ας μην έχει καύσωνα…14. Το κρύο γάλα με κακάο… 26. Να βγάζω το χέρι έξω από το παράθυρο και να το αφήνω ελεύθερο να χορεύει στον αέρα… 520. Να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ και να σε νοιάζει μόνο εάν έβαλες κάτι σοκολατένιο στο καλάθι… 802. Το μία βραδιά στο Νότινγκ Χιλ…  1000.  Το φως του ήλιου… 1857. Να σχεδιάζεις μία ερωτική εξομολόγηση … 1858. Να πραγματοποιείς μία ερωτική εξομολόγηση … 826.978. Το γεγονός ότι η Beyoncé είναι όγδοη ξαδέλφη του Gustav Mahler, του  συνθέτη, τέσσερις γενιές μπροστά… 1.000.000. Να ολοκληρώνεις κάτι που ξεκίνησες, χωρίς ποτέ να έχεις πιστέψει πριν  από αυτή τη στιγμή πως θα μπορέσεις να το ολοκληρώσεις».

GOATS AND MONKEYS (Γίδια και μαϊμούδες)

Βασισμένο στον ΚΑΣΠΑΡ του Πέτερ Χάντκε
Διπλωματική εργασία Υποκριτικής: Χριστίνα Μπακαστάθη
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης
Διπλωματική εργασία Σκηνογραφίας: Μαρίνα Κωνσταντινίδου, Ινώ Πικιώνη
Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

  • Κείμενο: Πέτερ Χάντκε
    Μετάφραση: Νίκη Αϊντενάιερ
    Σκηνοθεσία / Επιμέλεια κειμένου: Γιάννης Διδασκάλου/ Cardo Rojo
    Σκηνογραφία / Ενδυματολογία: Μαρίνα Κωνσταντινίδου/ Μαρι Γουλα, Ινώ Πικιώνη/ Inw
    Pikiwni
    Βοηθός σκηνοθέτη / σκηνογράφου: Γιώργος Κωνσταντίνου / Γιώργος Κωνσταντίνου
    Φωτισμός: Γιάννης Διδασκάλου, Ινώ Πικιώνη
    Video: Γιώργος Γεωργακόπουλος/ George Georgakopoulos
    Φωτογραφία: Πέτρος Πέτρου/ Πετρος Πετρου
    Επί σκηνής: Χριστίνα Μπακαστάθη/ Christina Bakastathi

  • Κάσπαρ.
    Ο Κάσπαρ.
    Ένα ον που ονομάζεται Κάσπαρ.
    Θα μπορούσε να ονομάζεται και κάπως αλλιώς.
    Θα μπορούσε να μην έχει καν όνομα. Ή μήπως ένα όνομα – οποιοδήποτε – είναι απαραίτητο;
    Δεν πρόκειται για τον Κάσπαρ Χάουζερ.
    Δεν πρόκειται για έναν γελωτοποιό.
    Πρόκειται για τον Κάσπαρ.
    Σε έναν χώρο που δεν θυμίζει τίποτα αναγνωρίσιμο, ο Κάσπαρ διαμορφώνει, στήνει, διαλύει,
    ανακαλύπτει στο εδώ και τώρα.
    Το παρόν ΔΕΝ αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα και οι καταστάσεις ΔΕΝ είναι
    φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα ΔΕΝ είναι συμπτωματική αλλά ανταποκρίνεται στην
    πραγματικότητα.
    Δεν είναι απαραίτητο για τον θεατή να καταλάβει∙ απαραίτητο είναι να ακούσει, να δει, να
    μυρίσει, να αγγίξει, να αισθανθεί.

    Αντί σκηνοθετικού σημειώματος:
    «Κακομοίρη, μ’ όλο σου το κέρδος, δε θα κοιμηθείς καλύτερα το βράδυ. Απάνω σου βλέπω τα
    σημάδια από ένα αρρωστιάρικο κορμί, που ύστερα από 30 ή 50 χρόνια θα διαλυθεί στο
    ανυπόμονο κύλισμα του χείμαρρου, για να βουλιάξει σ’ έναν άπατο βυθό. Κι εγώ, μ’ όλη μου τη
    βλάβη, δε θα κοιμηθώ χειρότερα το βράδυ. Γιατί ξέρω το δρόμο μου και το γέλιο μου και τον
    πόνο μου».
    Δ. Λιαντίνης

Το σπίτι

Διπλωματική εργασία σκηνογραφίας της Σοφίας Τσιριγώτη
Επότρια: Λίλα Καρακώστα

  • Σύλληψη ιδέας: Σοφία Τσιριγώτη
    Κείμενο: η ομάδα
    Επιμέλεια κειμένου: Μελίνα Γαρμπή
    Σκηνοθεσία: Άννα Καραμανίδου
    Σκηνικά – Κοστούμια: Σοφία Τσιριγώτη
    Μπομπ ο Μάστορας: Έλλη Ναλμπάντη
    Κινησιολογία: Αλεξία Μαϊκίδου Πουτρίνο, Ξανθή Μωυσίδου
    Μουσική επένδυση: Γιώργος Χρυσικός, Λυδία Ανεστοπούλου
    Φωτισμοί και χειρισμός κονσόλας: Μαρία Όσσα
    Επί σκηνής: Ειρήνη Μακρή, Θέμης Παπαδόπουλος, Ιφιγένεια Κανακίδου, Μαριάνα Δαμιανίδου, Σοφία Αποστολίδου
    Μουσικοί επί σκηνής: Γιώργος Χρυσικός, Λυδία Ανεστοπούλου
    Trailer: Μαριάνα Τρούμπη
    Επιμέλεια αφίσας και προγράμματος: Μαρία Μαργκέρα Βυζαρέλη
    3 και 4 Μαρτίου 2020

  • Το Σπίτι
    ή το σπίτι μέσα στο σπίτι, μέσα στο σπίτι, μέσα στο σπίτι…

    Η κατοικία, ως χώρος με συνεχή και αδιάκοπη σχέση με τον άνθρωπο, οφείλει να χαρακτηρίζεται ως εντός κλίμακας και ως μια φιλική σχέση ηρεμίας, άνεσης και χαράς.
    Η κλίμακα είναι στοιχείο συγκριτικής κριτικής ως προς τη σχέση κτηρίου και οικισμού, ανθρώπου και κτηρίου, ή ανθρώπου και εσωτερικού χώρου, σε συνάρτηση με τις διαστάσεις των αντικειμένων, των κατασκευών, των υλικών, και του διακόσμου.

Το δωμάτιο της μνήμης, Φρανς Κάφκα

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Μαρίας Όσσα

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Ελένης Σάμπρη

Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

  • Σκηνοθετική επιμέλεια: Ανδρέας Παράσχος
    Δραματουργική σύνθεση: Μαρία Όσσα, Ανδρέας Παράσχος, Ελένη Σάμπρη
    Σύλληψη ιδέας, Σκηνογραφία, Ενδυματολογία, Σχεδιασμός φωτισμού, Μοντάζ βίντεο:
    Μαρία Όσσα, Ελένη Σάμπρη
    Σχεδιασμός ήχου: Άγγελος Χαραλάμπους
    Μοντάζ ήχου: Μαρία Όσσα
    Χειρισμός κονσόλας φώτων: Γεωργία Τσελεπή
    Χειρισμός βιντεοπροβολών: Εύα Κουρελιά, Μαρία Όσσα, Ελένη Σάμπρη
    Σχεδιασμός προγράμματος: Μαριάννα Αμπράζη

    Επί σκηνής: Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος

    Φωνές επιστολών: Δημήτρης Γαλανάκης, Σοφία Κωσταρά, Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, Νεφέλη Μποφίλη, Ανδρέας Παράσχος, Κωστής Ραμπαβίλας, Βάσω Σωτηροπούλου, Δημήτρης Τσεσμελής

  • Σκηνογραφικό σημείωμα

    Το Δωμάτιο της μνήμης, ένα δωμάτιο-τόπος σκέψης του λογοτέχνη Φρανς Κάφκα. Αποσπάσματα ημερολογίου, σημειώσεων και επιστολών του σε άτακτη σειρά δοσμένα μέσα από οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα συντελούν σ’ ένα εγχείρημα-βουτιά στην προσωπικότητα, την σκέψη και την προσωπική του ζωή.

    Μαρία Όσσα – Ελένη Σάμπρη

    Σκηνοθετικό σημείωμα

    Μέσα από τη δημιουργία μιας σκηνικής και εικαστικής εγκατάστασης δημιουργήθηκε ένα δωμάτιο μνήμης με μηχανισμούς που σου υποδεικνύουν τη ζωή και το έργο του Φρανς Κάφκα. Διαβάζοντας και παρουσιάζοντας τις επιστολές που έγραψε, φανερώνεται το «ανησυχητικό» πρόσωπο του Κάφκα με την ατέρμονη καθημερινότητά του, την εσωστρέφειά του, την περίπλοκη σχέση που είχε με τους ανθρώπους, καθώς και ο ρόλος του έρωτα στην ζωή του, που λειτουργούσε άλλοτε σαν καταφύγιο και άλλοτε σαν αδιέξοδο. Ένα δωμάτιο με ήχους, εικόνες, βιντεοπροβολές, αισθήσεις, μια διαδρομή στη μνήμη και στη ζωή του Κάφκα.

    «Κάθε άνθρωπος κουβαλάει μέσα του ένα δωμάτιο».

    Ανδρέας Παράσχος

ΣΚΑΣΕ

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Πετρής Καραδημητρίου

Επόπτης: Στέργιος Πρώιος

Διπλωματική Φωτισμού της Σοφίας-Ελπίδας Στάικου

Επόπτης: Ιάκωβος Ποταμιάνος

  • Επί σκηνής:

    Δήμητρα Πάσιου, Δημήτρης Λουιζίδης, Ειρήνη Πελαγία, Κορίνα Βεζυργιάννη, Κορίνα Κυρκίμη, Λευτέρης Ταλλίδης, Μαρία Παπαδοπούλου, Περικλής Σταύρου

    Ακούστηκαν οι ηθοποιοί:

    Αριάνα Τσάιτα, Δημήτρης Ναζίρης, Λέλα Μεντεκίδου, Μαρία Κεβρεκίδου , Πένη Μπουκουβάλα

    Συγγραφή Κειμένου-Σκηνοθεσία: Σοφία-Ελπίδα Στάικου

    Βοηθοί Σκηνοθεσίας: Κυριακή Μιγγολιού, Μάριος Καρβουνάκης, Νικόλ Κουμπαρή, Παναγιώτης Χρυσίδης

    Σκηνογραφία: Πετρή Καραδημητρίου

    Τεχνική Υποστήριξη Σκηνογραφίας: Θένια Βερυκούκη, Κωνσταντίνος Χατζηκαλλινικίδης

    Σχεδιασμοί Φωτισμών: Σοφία-Ελπίδα Στάικου

    Βοηθοί Φωτισμού: Θένια Βερυκούκη, Ραφαήλ Γαβριήλ

    Ενδυματολογία: Κική Παπαγαβριήλ

    Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση: Έκτορας Καστάνιας, Ειρήνη Πελαγία, Νικόλας Παντέλογλου

    Ηχοληψία-Μίξη Ηχογράφησης: Ανδρέας Ασημακόπουλος

  • Ζούμε τρέχοντας σε ρυθμούς, οι οποίοι δεν έχουν δημιουργηθεί για εμάς.

    Δημιουργήσαμε μηχανές οι οποίες μας βιάζουν.

    Βιάζουμε, επειδή βιαζόμαστε.

    Τρέχουμε, κυνηγώντας όνειρα.

    Έχουμε μπερδέψει τα όνειρά μας με την πραγματικότητα.

    Αποφεύγουμε να δούμε τι πραγματικά, συμβαίνει γύρω μας.

    Εθελοτυφλούμε.

    Βυθιζόμαστε στα σκοτάδια του «εγώ» μας και

    κρυβόμαστε πίσω από φωτεινές οθόνες.

    Τι φοβόμαστε άραγε;

    Μήπως το φως;

     

    Με αγάπη & με πίστη για ένα πιο φωτεινό αύριο…

    Σοφία-Ελπίδα Στάικου

A-TO-RO-QO: μια ασύλληπτη εικόνα ελευθερίας

Διπλωματική Σκηνοθεσίας του Σωτήρη Ρουμελιώτη

Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

  • Κείμενο: η ομάδα
    Σκηνοθεσία/Δραματουργία: Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Διαμόρφωση σκηνικού χώρου/ Κοστούμια/ Γραφιστική επιμέλεια: Χριστίνα Ελευθεριάδου
    Φωτισμοί: Χριστίνα Ελευθεριάδου & Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Πρωτότυπη μουσική/Ζωντανό ηχητικό περιβάλλον: Γιώργος Χρυσικός
    Επί σκηνής: Κική Καραϊσκου
    Πάνος Κεφαλούρος
    Ανδρομάχη Μπάρδη
    Γιώργος-Ζήσης Μπιλιώνης
    Trailer/video/φωτογραφίες παράστασης: Μαριάννα Τρούμπη/Γιώργος Παπαδόπουλος/ @TrueBee

  • *άνθρωπος: μυκηναϊκή γραφή_ Γραμμική Β’_ συλλαβές: Α-ΤΟ-RO-QO

    Μια σκηνική διαπραγμάτευση έμφυλων ζητημάτων δια μέσου της επιστημονικής φαντασίας. Μια προσπάθεια δημιουργίας ενός “νέου” ανθρώπινου όντος “πέραν των φύλων”. “Ένα atoroqo σώμα δεν θα είναι ευλαβές. Δεν θα έχει γεννηθεί στον κήπο της Εδέμ. Και έτσι, δεν θα αποζητά μια μοναδική ταυτότητα”.

    “Χρειαζόμαστε ανάπλαση, όχι αναγέννηση. Kαι οι πιθανότητες για την ανάπλασή μας περιλαμβάνουν το ουτοπικό όνειρο ενός τερατώδους κόσμου χωρίς φύλο, ίσως ενός κόσμου χωρίς γένεση, ίσως ακόμα ενός κόσμου χωρίς τέλος.
    Αυτό σημαίνει ταυτόχρονα την κατασκευή και την καταστροφή μηχανών, ταυτοτήτων, κατηγοριών, σχέσεων, διαστημικών ιστοριών”
    – A Cyborg Manifesto, Donna J. Haraway

    Να είστε καλά και ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά,

    Σωτήρης Ρουμελιώτης

Λαφίνα: ένα σκηνικό ποίημα για την Κλυταιμνήστρα

Διπλωματική Υποκριτικής της Μαρίας Κεβρεκίδου

Επόπτρια: Φιλαρέτη Κομνηνού

  • Επί σκηνής: Μαρία Κεβρεκίδου
    Σκηνοθεσία/Δραματουργία/Διαμόρφωση σκηνικού χώρου: Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Βοηθός σκηνοθέτη: Κική Καραϊσκου
    Εικαστική επιμέλεια: Νίκη Αγγελίδου
    Ζωντανή μουσική/ηχητικά εφέ: Γιώργος Χρυσικός
    Σχεδιασμός φωτισμών: Ελένη Ντάγκα

  • Όλα είναι σκόνη και ήχος_

    Η παράσταση συντέθηκε μέσω μελέτης και σκηνικής αναζήτησης πάνω στην μορφή της Κλυταιμνήστρας. Το κείμενο βασίστηκε στο θεατρικό έργο Μύγες του Jean-Paul Sartre και στον μονόλογο Είσαι ευχαριστημένος τώρα που είσαι πια νεκρός, Αγαμέμνονα; της Cristine Brückner, με διάσπαρτα αυτοσχέδια αλλά και αυτούσια αποσπάσματα από την Ορέστεια του Αισχύλου, την Ηλέκτρα του Σοφοκλή και την Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη

 

Directing IV

Διδάσκων: Μιχαήλ Μαρμαρινός


Η Επίκληση της Γοητείας: Μικρο-Οργανισμοί


Σκηνοθεσία: Χριστόδουλος Ανδρέου

  • Συγγραφέας: Γιάννης Μαυριτσάκης
    Διασκευή: Ανοιξιά Μπουντζιούκα
    Σκηνοθεσία: Χριστόδουλος Ανδρέου
    Μουσική Σύνθεση: Πάνος Τσαμουράς
    Δραματουργία: Ανοιξιά Μπουντζιούκα
    Σκηνογραφία/Ενδυματολογία: Γεωργία Παμπακά
    Επιμέλεια Κίνησης: Ευανθία Σωφρονίδου
    Σχεδιασμός Φωτισμού: Ανοιξιά Μπουντζιούκα, Χριστόδουλος Ανδρέου
    Βοηθός Σκηνοθέτη: Φωτεινή Τσακίρη
    Γραφίστας: Μαρία Ανδρέου
    Φωτογραφίες: Στράτος Τζωρτζάκης

    Ηθοποιοί
    Κύριος: Γιάννης Ναβραζίδης
    Κορίτσι: Μαρία Καραγκιοζίδου
    Μητέρα: Παναγιώτα Μπιμπλή
    Πατέρας: Βαγγέλης Μάγειρος
    Σκύλος: Νίκη Ρουσομάνη

    Μουσικοί
    Βιολί: Γεωργία Ντινοπούλου
    Βιολοντσέλο: Άρτεμις Κουκουζίκα
    Μπεντίρ: Πάνος Τσαμουράς



Woody Allen, Play it Again, Sam: Ωραίος και σέξυ


Σκηνοθεσία: Γιώργος Μιχαλάκος

  • Σκηνοθεσία: Γεώργιος Μιχαλάκος
    Βοηθός Σκηνοθέτη: Παναγιώτης Κεφαλούρος
    Σκηνογραφία-Ενδυματολογία: Χριστίνα Ελευθεριάδου, Ηλέκτρα Παπαδοπούλου
    Φωτισμός: Ελένη Ντάγκα Ελένη
    Δραματολόγος: Ιωάννης Μονοκρούσος
    Ηθοποιοί: Ιωάννης Καμπούρης, Κωνσταντίνος Τσώνη, Ιωάννης Μαυρόπουλος, Ανθούλα Αηδώνη, Βικτωρία Παπαδοπούλου Σισκοπούλου



Θέμα για μικρό διήγημα: ο Γλάρος / Who is happy in Russia?


Σκηνοθεσία: Όλια Πανίδου

  • Συγγραφέας: Άντον Τσέχωφ
    Μετάφραση: Ξένια Καλογεροπούλου
    Σκηνοθεσία: Όλια Πανίδου
    Συνεργάτις δραματουργός: Ελίνα Καλαϊτζόγλου
    Διαμόρφωση χώρου – Σκηνικά – Κοστούμια: Μάγδα Δήμου, Εύα Κουρελιά
    Μουσική – Ηχητική δραματουργία: Αναστασία Γιαμούζη
    Φωτισμοί: Άννα-Μαρία Ιακώβου
    Βοηθοί φωτιστή: Γιώργος Γκρίνιας, Χριστίνα Ελευθεριάδου
    Αφίσα: Μάγδα Δήμου, Εύα Κουρελιά, Δέσποινα Μαυρίδου
    Trailer: Δέσποινα Μαυρίδου
    Φωτογραφίες: Άρτεμις Τσακίρη

    Επί σκηνής: Γιώργος Γκρίνιας, Χριστίνα Δαγκάκη, Μάγδα Δήμου, Αμαλία Διακάκη, Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, Σταύρος Μόσχης, Παντελής Μπακατσέλος, Μάγδα Στεργίου, Θανάσης Τζιντζιός, Στράτος Τζωρτζάκης

    Πιάνο: Παντελής Μπακατσέλος



Χάος


Σκηνοθεσία: Σωτήρης Ρουμελιώτης

  • Σκηνοθεσία/Δραματουργία: Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Δραματουργία/βοηθός σκηνοθέτη: Βάσια Τσιαούση
    Σκηνικά/κοστούμια: Πένη Φωτιάδου
    Φωτισμοί: Ελένη Σάμπρη
    Σχεδιασμός αφίσας/προγράμματος: Χριστίνα Ελευθεριάδου
    Trailer/video παράστασης: Μαριάννα Τρουμπή
    Μουσική σύνθεση/εκτέλεση επί σκηνής: Γιώργος Μαγαλιός

    Επί σκηνής: Δημήτρης Γαλανάκης, Στέφανος Ζγούρι, Μαρία Κεβρεκίδου, Πάνος Κεφαλούρος, Γιάννης Μονοκρούσος, Ανδρομάχη Μπάρδη, Δέσπω Πύρτσιου, Άννα Ρίζου



OI ΕΝ ΤΑΦΩ (βασισμένο στο μυθιστόρημα του Στράτη Μυριβήλη Η ζωή εν Τάφω. Το βιβλίο του πολέμου)


Σκηνοθεσία: Ευτυχία Σπυριδάκη

  • Σκηνοθεσία-δραματουργια: Ευτυχία Σπυριδάκη
    Σχεδιασμός φωτισμών: Γεωργία Τσελεπή
    Βοηθός σκηνοθέτη: Λέλα Μεντεκίδου
    Σκηνογραφία-Ενδυματολογία: Σεμίνα Τσούμα
    Μουσική:Στεφανομάριο Γαζίλας
    Φωτογραφίες-Βίντεο-Trailer:Δημήτρης Sarrachino
    Σχεδιασμός αφίσας: Αθηνά Συκιώτη

    Επί σκηνής: Γιάννης Βαρβαρέσος, Πηνελόπη Γρηγοριάδου, Ζαχαράκης Τέλης,Στεφανία Ζώρα, Αλεξάνδρα Ιγνατίδου, Φανή Ξενουδάκη, Κατερίνα Παπαδάκη, Κατερίνα Πλεξίδα, Βασίλης Παπαδόπουλος, Χρήστος Παπαδόπουλος,Συκιώτη Αθηνά, Παναγιώτης Τόλιας


Ανδρέας Στάικος, Άλκηστις και όνειρα γλυκά


  • Σκηνοθεσία: Σοφία-Ελπίδα Στάικου
    Βοηθοί Σκηνοθεσίας:Μάριος Καρβουνάκης, Κορίνα Βεζυργιάννη, Ανοιξιά Μπουντζιούκα
    Σκηνογραφία: Μαρία Ευαγγελοπούλου, Δημήτρης Ζγουρέλης
    Ενδυματολογία: Βerkay Bnb
    Φωτισμοί: Ραφαήλ Γαβριήλ ,Θένια Βερυκούκη
    Δραματολoγία: Ράνια Αζά, Σοφία Δεμερδεσλή
    Kινησιολογία: Βικτώρια Ιλιίν
    Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Θεοφάνης- Ιάσων- Νείλος- Απόλλων Καραγιάννης

    Ηθοποιοί: Αλέξανδρος Μαχαιρίδης, Δανάη Τσιοπλή, Μάριος Καρβουνάκης, Στέλλα Παπαδοπούλου-Σγούρου, Φανή-Πολυξένη Κουρτίδου Βλαχογιάννη

Ενδυματολογία – σύνθεση 2019

διδάσκουσα: Χ. Μάντακα

Περιεχόμενο μαθήματος: Ανάλυση, σχεδιασμός και σύνθεση δισδιάστατων και τρισδιάστατων μακετών για την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων του L. Caroll με απώτερο στόχο τη συμμετοχή του Τμήματος στην Έκθεση Quadrenniale της Πράγας.

Ο σχεδιασμός για τις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου αποτέλεσε το περιεχόμενο των μαθημάτων ενδυματολογίας του τρέχοντος έτους. Οι φοιτήτριες πειραματίστηκαν με διάφορα σχεδιαστικά μέσα και αξιοποίησαν μια ποικιλία τεχνικών και υλικών κατασκευής  για την εκπόνηση των μακετών. Μετά από έρευνα και ανάλυση του δραματολογικού υλικού επιχείρησαν να εμπλουτίσουν τις ερμηνευτικές  προσεγγίσεις του έργου μέσω καινοτόμων λύσεων στα ζητήματα του ενδυματολογικού σχεδιασμού.

Συμμετείχαν οι φοιτήτριες:
Σεμίνα Τσούμα, Πετρή Καραδημητρίου, Κωνσταντίνα Μπάτζιου, Ζωή Κατσαρέα, Μαρία Ευαγγελοπούλου, ‘Αννα Παναγιωτίδου, Εύα Κουρελιά, Λυδία Λευκοπούλου, Αλίκη Σπανουδάκη, Χαρά Γεωργάκη, Ελένη Σάμπρη, Αλεξία Βούσβουρα, Αννέτα Ιμπρισσίμη, Δάφνη Παπαστράτη.

Τεχνική υποστήριξη: Ελένη Χασιώτη, Στέργιος Πρώιος

Μακέτα

Διδάσκουσα: Λίλα Καρακώστα

Movement IV: From the constellation of the crowd (2019)

Διδάσκουσα: Ίρις Νικολάου

Μια performance με όχημα το σώμα και θέμα τη σχέση του ατόμου με το πλήθος.

  • Το πλήθος ως μια προσωρινή οντότητα αποτελούμενη από ετερογενή στοιχεία, που έχουν συνδεθεί για μια στιγμή μεταξύ τους, όπως τα κύτταρα του οργανισμού και σχηματίζουν με την ένωση τους ένα νέο ον. Το άτομο χάνεται μέσα στο πλήθος, αφομοιώνεται αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει καθοριστικά το πλήθος και να το μεταμορφώσει. Το άτομο άλλοτε οδηγεί και άλλοτε οδηγείται, άλλοτε συμφωνεί και άλλοτε συγκρούεται. Διάφορες μορφές μορφές σύστασης πλήθους (από το στρατό και το πόλεμο μέχρι τη γιορτή και το πένθος) διερευνούνται μέσα από την κίνηση και την ακινησία 13 φοιτητών/τριών του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ., που αποτελούν μια μικρογραφία πλήθους, τα αστέρια ενός αστερισμού του πλήθους.

    Παράλληλη εκδήλωση στο πλαίσιο της 16ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου της Θεσσαλονίκης και σε συνεργασία με το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού. H παράσταση έγινε στην προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

  • Δραματουργική επιμέλεια: Όλια Πανίδου, Ελένη Μαβίδου
    Ενδυματολογική επιμέλεια: Μάγδα Δήμου, Χριστίνα Ελευθεριάδου

    Συμμετέχουν:  Φανή Καλογήρου Βαλτή, Γιώργος Βεργούλης, Γιώργος Γκρίνιας,  Αμαλία Διακάκη, Άλκηστις Ζήκου, Ελευθερία Καμπαγιοβάνη, Άννα Καραμανίδου, Άλκηστις Κυριακού, Χριστίνα Μπακαστάθη Θεοδώρα Μπασδάρη, Χρυσοβαλάντης- Ευάγγελος Νέστωρας, Ευγενία Παναγιωτίδου, Κατερίνα Συναπίδου, Αναστασία Τέη.

 

Elephantastico 2019

Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, το Τμήμα Θεάτρου συμμετείχε στις δράσεις του Ευρωπαϊκού Παιδικού Φεστιβάλ του Δήμου Θεσσαλονίκης Elephantastico. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του μαθήματος «Διδακτική: Θεατρικό Παιχνίδι» και «Διδακτική: το Θέατρο στο Σχολείο» (διδάσκουσα: Μάρθα Κατσαρίδου) σχεδίασαν και υλοποίησαν το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τίτλο «Παίζοντας με τα παραμύθια στο μαγεμένο δάσος».

Διαβάστε περισσότερα

Directing I: Twelfth Night

Διδάσκων: Τάσος Αγγελόπουλος

Οι φοιτητές/ τριες ήρθαν σε επαφή με το έργο του Shakespeare Δωδέκατη Νύχτα και κλήθηκαν να διαχειριστούν σκηνοθετικά μία “σπουδή” (αποτελούμενη από πολλές σκηνές) ο καθένας/καθεμιά. Το μάθημα επικεντρώθηκε σε τεχνικές καθοδήγησης ηθοποιών και ανάλυσης του κειμένου. Οι “σπουδές” ενώθηκαν στο τέλος σε μία ενιαία παράσταση.

Συμμετείχαν οι: Γιάννης Διδασκάλου, Άγγελος Κάλφας, Βίκυ Κίτσιου, Γιάννης Μαυρόπουλος, Σοφία Μπλέτσου, Ανδρέας Παράσχος, Φωτεινή Τσακίρη.

Διαβάστε εδώ και ένα αφιέρωμα του περιοδικού maxmag για την κατεύθυνση της Σκηνοθεσίας, που δημοσιεύτηκε με αφορμή τη δημόσια παρουσίαση της παράστασης: https://www.maxmag.gr/theatro/theatriki-ekpedefsi/i-kateythynsi-skinothesias-sto-tmima-theatroy-toy-apth/

Directing III: Ovid, Metamorphoses

Διδάσκων: Βίκτωρ Αρδίττης

 


Αφροδίτη


Σκηνοθεσία: Χριστόδουλος Ανδρέου


S*he


Σκηνοθεσία: Berit Koppert [Erasmus]

 


Corpora Mutata


Σκηνοθεσία: Άννα-Μαρία Ιακώβου

 


Κήυξ και Αλκυόνη


Σκηνοθεσία: Ιωάννα Κανελλοπούλου


3.318/510 Narcissus Poeticus


Σκηνοθεσία: Ιωάννα Λιούτσια


Ορφέας


Σκηνοθεσία: Γιώργος Μιχαλάκος


Κύκλωψ και Γαλάτεια


Σκηνοθεσία: Ευτυχία Σπυριδάκη


Ίκαρος - Μια ιστορία πτήσης


Σκηνοθεσία: Όλια Πανίδου


Ερίθακους / Σουπέρμπους / Άπους: Δαίδαλος και Ίκαρος


Σκηνοθεσία: Σωτήρης Ρουμελιώτης

 


Λευκός έρως


Σκηνοθεσία: Σοφία-Ελπίδα Στάικου

Elephantastico 2018

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Τμήματος Θεάτρου με το Ευρωπαϊκό Παιδικό Φεστιβάλ του Δήμου Θεσσαλονίκης Elephantastico για τέταρτη συνεχή χρονιά, φοιτητές και φοιτήτριες του μαθήματος «Διδακτική: Θεατρικό Παιχνίδι» και «Διδακτική: το Θέατρο στο Σχολείο» (διδάσκουσα: Μάρθα Κατσαρίδου) σχεδίασαν και υλοποίησαν δύο θεατροπαιδαγωγικές δράσεις.

Διαβάστε περισσότερα

«Το θέατρο στο σχολείο» 2018-19

Στο πλαίσιο του μαθήματος «Διδακτική: Το θέατρο στο σχολείο» (διδάσκουσα Μάρθα Κατσαρίδου), οι φοιτητές σε ομάδες σχεδίασαν και υλοποίησαν σε σχολικές τάξεις και βιβλιοθήκες 90λεπτα θεατροπαιδαγωγικά εργαστήρια, βασισμένα σε κοινωνικά θέματα της επιλογής τους.

Διαβάστε περισσότερα

«Το θέατρο στο σχολείο» (2017-18): θεατροπαιδαγωγικά εργαστήρια στο ΕΚΘ, σε σχολεία και βιβλιοθήκες

Πρώτιστος στόχος του μαθήματος «Το Θέατρο στο Σχολείο» είναι η κατάλληλη παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση των μελλοντικών εκπαιδευτικών της θεατρικής αγωγής. Στο πλαίσιο αυτό, παράλληλα με τη θεωρητική εμβάθυνση στις θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις, πρακτικές και μεθόδους, η διδασκαλία του μαθήματος περιλάμβανε τη δυνατότητα πρακτικής εφαρμογής, που πραγματοποιήθηκε σε σειρά 90λεπτων επισκέψεων σε σχολεία και βιβλιοθήκες. Αυτή η βιωματική εμπλοκή σε επαγγελματικές δραστηριότητες βοήθησε τις ομάδες των φοιτητών να αναπτύξουν στοχασμό και διερευνητικές και συνεργατικές ικανότητες με στόχο πάντα τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Διαβάστε περισσότερα

Εργαστήρια Θεατρικού Παιχνιδιού σε πρόσφυγες (παιδιά και μητέρες)

Φοιτητές του Τμήματος Θεάτρου στο πλαίσιο του μαθήματος «Διδακτική: Θεατρικό Παιχνίδι» (διδάσκουσα: Μάρθα Κατσαρίδου) και σε συνεργασία με το παράλληλο πρόγραμμα του LABAttoir, πραγματοποίησαν τρία εργαστήρια θεατρικού παιχνιδιού σε μαμάδες και παιδιά – ωφελούμενους της ΜΚΟ Filoxenia International, στις 12 & 19 Μαΐου και 2 Ιουνίου 2018 στα Παλιά Σφαγεία.

Διαβάστε περισσότερα

Bacchic exercises

Η τάξη της υποκριτικής, με διδάσκουσα τη Φιλαρέτη Κομνηνού, συμμετείχε με την παράσταση «Βακχείας γυμνάσματα», στη Συνάντηση νέων δημιουργών με θέμα «Δελφικές γιορτές και αρχαίο δράμα», που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, σε συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο, τον Ιούλιο του 2017.

Την κίνηση επιμελήθηκε η Στέλλα Μιχαηλίδου.

Συμμετείχαν οι: Mύριαμ Αρτζανίδου,Ιωάννα Κανελοπουλου,Δημήτρης Καπετάνιος, Αθηνά Κερανά, Δημήτρης Λώλης, Ελένη Μαβίδου, Χριστίνα Μιρκτσιάν, Ζωή Μυλωνάκη, Αρετή Πολυμενίδη, Δέσποινα Τουρλακίδου, ΕλένηΤσόνα, Αλεξάνδρα Χουχουλιδάκη.

Μουσικοί: Αστέριος Βαρελάς και Χρήστος Δούκας


Από τη δουλειά στην τάξη



Η παράσταση


Το βίντεο επιμελήθηκε ο Βαγγέλης Βροχίδης.

Post-graduate diploma projects in Stage and Costume Design (2017)

Στις 31 Μαρτίου 2018, στο Αλατζά Ιμαρέτ, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των διπλωματικών εργασιών του Μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Τμήματος Θεάτρου (2016-2018, κατεύθυνση Σκηνογραφία-Ενδυματολογία).

 

afisa
program1

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ηρώ Παπακώστα: Τέσσερα κοστούμια από τους μύθους του Αισώπου


Σχεδιασμός και κατασκευή μασκών και κοστουμιών

Επίβλεψη: Λίλα Καρακώστα και Ολυμπία Σιδερίδου

 


Ελίνα Ευταξία, Alf leyla wa leyla, τρία πρόσωπα-μια νύχτα


Σχεδιασμός και κατασκευή κοστουμιών

Επίβλεψη: Χρύσα Μάντακα

 


Χριστίνα Κουβουκλιώτη: Το πάσχον σώμα


Εικαστική εγκατάσταση

Επίβλεψη: Χρύσα Μάντακα και Ιωάννα Μανωλεδάκη

 


Ματίνα Ευθυμιάδου: Τρία πρόσωπα της βικτωριανής λογοτεχνίας


Σχεδιασμός και κατασκευή κοστουμιών

Επίβλεψη: Χρύσα Μάντακα

 


Πένη Ντάνη: Αριάδνη, μια παράσταση τσίρκου


Σκηνογραφικός και ενδυματολογικός σχεδιασμός

Επίβλεψη: Απόστολος-Φωκίων Βέττας και Λίλα Καρακώστα

 


Χαρά Αργυρούδη και Αναστασία Παπαϊωάννου: 6 μήνες πάνω-6 μήνες κάτω


Παράσταση κουκλοθεάτρου

Επίβλεψη: Λίλα Καρακώστα-Ολυμπία Σιδερίδου

 


Κατερίνα Βαφειάδη: Cenci’n progress


Mουσική παράσταση

Επίβλεψη: Λίλα Καρακώστα

 

Δείτε το βίντεο της παρουσίασης στο youtube:

«Φόνος στο Βυζάντιο» στο Βυζαντινό Μουσείο

Οι φοιτητές του 7ου εξαμήνου του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ., στο πλαίσιο του μαθήματος «Διδακτική: Το θέατρο στο σχολείο», εκτός από θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υλοποίησαν στις 9/5/2017 θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το Τμήμα των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου του Κολεγίου Δελασάλ.

Διαβάστε περισσότερα

School of Drama - Faculty of Fine Arts - Auth | 122 Egnatia Str, 54622 Thessaloniki | Τ +30 2310 992 123-25 | F +30 2310 992 126 | info@thea.auth.gr

© 2022 School of Drama - Faculty of Fine Arts - Aristotle University of Thessaloniki | Developed by LineaDesign

School of Drama – Faculty of Fine Arts – Aristotle University of Thessaloniki