Παραστάσεις με δίπλωμα!

GOATS AND MONKEYS (Γίδια και μαϊμούδες)

Βασισμένο στον ΚΑΣΠΑΡ του Πέτερ Χάντκε
Διπλωματική εργασία Υποκριτικής: Χριστίνα Μπακαστάθη
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης
Διπλωματική εργασία Σκηνογραφίας: Μαρίνα Κωνσταντινίδου, Ινώ Πικιώνη
Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

  • Κείμενο: Πέτερ Χάντκε
    Μετάφραση: Νίκη Αϊντενάιερ
    Σκηνοθεσία / Επιμέλεια κειμένου: Γιάννης Διδασκάλου/ Cardo Rojo
    Σκηνογραφία / Ενδυματολογία: Μαρίνα Κωνσταντινίδου/ Μαρι Γουλα, Ινώ Πικιώνη/ Inw
    Pikiwni
    Βοηθός σκηνοθέτη / σκηνογράφου: Γιώργος Κωνσταντίνου / Γιώργος Κωνσταντίνου
    Φωτισμός: Γιάννης Διδασκάλου, Ινώ Πικιώνη
    Video: Γιώργος Γεωργακόπουλος/ George Georgakopoulos
    Φωτογραφία: Πέτρος Πέτρου/ Πετρος Πετρου
    Επί σκηνής: Χριστίνα Μπακαστάθη/ Christina Bakastathi

  • Κάσπαρ.
    Ο Κάσπαρ.
    Ένα ον που ονομάζεται Κάσπαρ.
    Θα μπορούσε να ονομάζεται και κάπως αλλιώς.
    Θα μπορούσε να μην έχει καν όνομα. Ή μήπως ένα όνομα – οποιοδήποτε – είναι απαραίτητο;
    Δεν πρόκειται για τον Κάσπαρ Χάουζερ.
    Δεν πρόκειται για έναν γελωτοποιό.
    Πρόκειται για τον Κάσπαρ.
    Σε έναν χώρο που δεν θυμίζει τίποτα αναγνωρίσιμο, ο Κάσπαρ διαμορφώνει, στήνει, διαλύει,
    ανακαλύπτει στο εδώ και τώρα.
    Το παρόν ΔΕΝ αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα και οι καταστάσεις ΔΕΝ είναι
    φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα ΔΕΝ είναι συμπτωματική αλλά ανταποκρίνεται στην
    πραγματικότητα.
    Δεν είναι απαραίτητο για τον θεατή να καταλάβει∙ απαραίτητο είναι να ακούσει, να δει, να
    μυρίσει, να αγγίξει, να αισθανθεί.

    Αντί σκηνοθετικού σημειώματος:
    «Κακομοίρη, μ’ όλο σου το κέρδος, δε θα κοιμηθείς καλύτερα το βράδυ. Απάνω σου βλέπω τα
    σημάδια από ένα αρρωστιάρικο κορμί, που ύστερα από 30 ή 50 χρόνια θα διαλυθεί στο
    ανυπόμονο κύλισμα του χείμαρρου, για να βουλιάξει σ’ έναν άπατο βυθό. Κι εγώ, μ’ όλη μου τη
    βλάβη, δε θα κοιμηθώ χειρότερα το βράδυ. Γιατί ξέρω το δρόμο μου και το γέλιο μου και τον
    πόνο μου».
    Δ. Λιαντίνης

Το σπίτι

Διπλωματική εργασία σκηνογραφίας της Σοφίας Τσιριγώτη
Επότρια: Λίλα Καρακώστα

  • Σύλληψη ιδέας: Σοφία Τσιριγώτη
    Κείμενο: η ομάδα
    Επιμέλεια κειμένου: Μελίνα Γαρμπή
    Σκηνοθεσία: Άννα Καραμανίδου
    Σκηνικά – Κοστούμια: Σοφία Τσιριγώτη
    Μπομπ ο Μάστορας: Έλλη Ναλμπάντη
    Κινησιολογία: Αλεξία Μαϊκίδου Πουτρίνο, Ξανθή Μωυσίδου
    Μουσική επένδυση: Γιώργος Χρυσικός, Λυδία Ανεστοπούλου
    Φωτισμοί και χειρισμός κονσόλας: Μαρία Όσσα
    Επί σκηνής: Ειρήνη Μακρή, Θέμης Παπαδόπουλος, Ιφιγένεια Κανακίδου, Μαριάνα Δαμιανίδου, Σοφία Αποστολίδου
    Μουσικοί επί σκηνής: Γιώργος Χρυσικός, Λυδία Ανεστοπούλου
    Trailer: Μαριάνα Τρούμπη
    Επιμέλεια αφίσας και προγράμματος: Μαρία Μαργκέρα Βυζαρέλη
    3 και 4 Μαρτίου 2020

  • Το Σπίτι
    ή το σπίτι μέσα στο σπίτι, μέσα στο σπίτι, μέσα στο σπίτι…

    Η κατοικία, ως χώρος με συνεχή και αδιάκοπη σχέση με τον άνθρωπο, οφείλει να χαρακτηρίζεται ως εντός κλίμακας και ως μια φιλική σχέση ηρεμίας, άνεσης και χαράς.
    Η κλίμακα είναι στοιχείο συγκριτικής κριτικής ως προς τη σχέση κτηρίου και οικισμού, ανθρώπου και κτηρίου, ή ανθρώπου και εσωτερικού χώρου, σε συνάρτηση με τις διαστάσεις των αντικειμένων, των κατασκευών, των υλικών, και του διακόσμου.

Το δωμάτιο της μνήμης, Φρανς Κάφκα

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Μαρίας Όσσα

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Ελένης Σάμπρη

Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

  • Σκηνοθετική επιμέλεια: Ανδρέας Παράσχος
    Δραματουργική σύνθεση: Μαρία Όσσα, Ανδρέας Παράσχος, Ελένη Σάμπρη
    Σύλληψη ιδέας, Σκηνογραφία, Ενδυματολογία, Σχεδιασμός φωτισμού, Μοντάζ βίντεο:
    Μαρία Όσσα, Ελένη Σάμπρη
    Σχεδιασμός ήχου: Άγγελος Χαραλάμπους
    Μοντάζ ήχου: Μαρία Όσσα
    Χειρισμός κονσόλας φώτων: Γεωργία Τσελεπή
    Χειρισμός βιντεοπροβολών: Εύα Κουρελιά, Μαρία Όσσα, Ελένη Σάμπρη
    Σχεδιασμός προγράμματος: Μαριάννα Αμπράζη

    Επί σκηνής: Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος

    Φωνές επιστολών: Δημήτρης Γαλανάκης, Σοφία Κωσταρά, Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος, Νεφέλη Μποφίλη, Ανδρέας Παράσχος, Κωστής Ραμπαβίλας, Βάσω Σωτηροπούλου, Δημήτρης Τσεσμελής

  • Σκηνογραφικό σημείωμα

    Το Δωμάτιο της μνήμης, ένα δωμάτιο-τόπος σκέψης του λογοτέχνη Φρανς Κάφκα. Αποσπάσματα ημερολογίου, σημειώσεων και επιστολών του σε άτακτη σειρά δοσμένα μέσα από οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα συντελούν σ’ ένα εγχείρημα-βουτιά στην προσωπικότητα, την σκέψη και την προσωπική του ζωή.

    Μαρία Όσσα – Ελένη Σάμπρη

    Σκηνοθετικό σημείωμα

    Μέσα από τη δημιουργία μιας σκηνικής και εικαστικής εγκατάστασης δημιουργήθηκε ένα δωμάτιο μνήμης με μηχανισμούς που σου υποδεικνύουν τη ζωή και το έργο του Φρανς Κάφκα. Διαβάζοντας και παρουσιάζοντας τις επιστολές που έγραψε, φανερώνεται το «ανησυχητικό» πρόσωπο του Κάφκα με την ατέρμονη καθημερινότητά του, την εσωστρέφειά του, την περίπλοκη σχέση που είχε με τους ανθρώπους, καθώς και ο ρόλος του έρωτα στην ζωή του, που λειτουργούσε άλλοτε σαν καταφύγιο και άλλοτε σαν αδιέξοδο. Ένα δωμάτιο με ήχους, εικόνες, βιντεοπροβολές, αισθήσεις, μια διαδρομή στη μνήμη και στη ζωή του Κάφκα.

    «Κάθε άνθρωπος κουβαλάει μέσα του ένα δωμάτιο».

    Ανδρέας Παράσχος

ΣΚΑΣΕ

Διπλωματική Σκηνογραφίας της Πετρής Καραδημητρίου

Επόπτης: Στέργιος Πρώιος

Διπλωματική Φωτισμού της Σοφίας-Ελπίδας Στάικου

Επόπτης: Ιάκωβος Ποταμιάνος

  • Επί σκηνής:

    Δήμητρα Πάσιου, Δημήτρης Λουιζίδης, Ειρήνη Πελαγία, Κορίνα Βεζυργιάννη, Κορίνα Κυρκίμη, Λευτέρης Ταλλίδης, Μαρία Παπαδοπούλου, Περικλής Σταύρου

    Ακούστηκαν οι ηθοποιοί:

    Αριάνα Τσάιτα, Δημήτρης Ναζίρης, Λέλα Μεντεκίδου, Μαρία Κεβρεκίδου , Πένη Μπουκουβάλα

    Συγγραφή Κειμένου-Σκηνοθεσία: Σοφία-Ελπίδα Στάικου

    Βοηθοί Σκηνοθεσίας: Κυριακή Μιγγολιού, Μάριος Καρβουνάκης, Νικόλ Κουμπαρή, Παναγιώτης Χρυσίδης

    Σκηνογραφία: Πετρή Καραδημητρίου

    Τεχνική Υποστήριξη Σκηνογραφίας: Θένια Βερυκούκη, Κωνσταντίνος Χατζηκαλλινικίδης

    Σχεδιασμοί Φωτισμών: Σοφία-Ελπίδα Στάικου

    Βοηθοί Φωτισμού: Θένια Βερυκούκη, Ραφαήλ Γαβριήλ

    Ενδυματολογία: Κική Παπαγαβριήλ

    Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση: Έκτορας Καστάνιας, Ειρήνη Πελαγία, Νικόλας Παντέλογλου

    Ηχοληψία-Μίξη Ηχογράφησης: Ανδρέας Ασημακόπουλος

  • Ζούμε τρέχοντας σε ρυθμούς, οι οποίοι δεν έχουν δημιουργηθεί για εμάς.

    Δημιουργήσαμε μηχανές οι οποίες μας βιάζουν.

    Βιάζουμε, επειδή βιαζόμαστε.

    Τρέχουμε, κυνηγώντας όνειρα.

    Έχουμε μπερδέψει τα όνειρά μας με την πραγματικότητα.

    Αποφεύγουμε να δούμε τι πραγματικά, συμβαίνει γύρω μας.

    Εθελοτυφλούμε.

    Βυθιζόμαστε στα σκοτάδια του «εγώ» μας και

    κρυβόμαστε πίσω από φωτεινές οθόνες.

    Τι φοβόμαστε άραγε;

    Μήπως το φως;

     

    Με αγάπη & με πίστη για ένα πιο φωτεινό αύριο…

    Σοφία-Ελπίδα Στάικου

A-TO-RO-QO: μια ασύλληπτη εικόνα ελευθερίας

Διπλωματική Σκηνοθεσίας του Σωτήρη Ρουμελιώτη

Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

  • Κείμενο: η ομάδα
    Σκηνοθεσία/Δραματουργία: Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Διαμόρφωση σκηνικού χώρου/ Κοστούμια/ Γραφιστική επιμέλεια: Χριστίνα Ελευθεριάδου
    Φωτισμοί: Χριστίνα Ελευθεριάδου & Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Πρωτότυπη μουσική/Ζωντανό ηχητικό περιβάλλον: Γιώργος Χρυσικός
    Επί σκηνής: Κική Καραϊσκου
    Πάνος Κεφαλούρος
    Ανδρομάχη Μπάρδη
    Γιώργος-Ζήσης Μπιλιώνης
    Trailer/video/φωτογραφίες παράστασης: Μαριάννα Τρούμπη/Γιώργος Παπαδόπουλος/ @TrueBee

  • *άνθρωπος: μυκηναϊκή γραφή_ Γραμμική Β’_ συλλαβές: Α-ΤΟ-RO-QO

    Μια σκηνική διαπραγμάτευση έμφυλων ζητημάτων δια μέσου της επιστημονικής φαντασίας. Μια προσπάθεια δημιουργίας ενός “νέου” ανθρώπινου όντος “πέραν των φύλων”. “Ένα atoroqo σώμα δεν θα είναι ευλαβές. Δεν θα έχει γεννηθεί στον κήπο της Εδέμ. Και έτσι, δεν θα αποζητά μια μοναδική ταυτότητα”.

    “Χρειαζόμαστε ανάπλαση, όχι αναγέννηση. Kαι οι πιθανότητες για την ανάπλασή μας περιλαμβάνουν το ουτοπικό όνειρο ενός τερατώδους κόσμου χωρίς φύλο, ίσως ενός κόσμου χωρίς γένεση, ίσως ακόμα ενός κόσμου χωρίς τέλος.
    Αυτό σημαίνει ταυτόχρονα την κατασκευή και την καταστροφή μηχανών, ταυτοτήτων, κατηγοριών, σχέσεων, διαστημικών ιστοριών”
    – A Cyborg Manifesto, Donna J. Haraway

    Να είστε καλά και ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά,

    Σωτήρης Ρουμελιώτης

Λαφίνα: ένα σκηνικό ποίημα για την Κλυταιμνήστρα

Διπλωματική Υποκριτικής της Μαρίας Κεβρεκίδου

Επόπτρια: Φιλαρέτη Κομνηνού

  • Επί σκηνής: Μαρία Κεβρεκίδου
    Σκηνοθεσία/Δραματουργία/Διαμόρφωση σκηνικού χώρου: Σωτήρης Ρουμελιώτης
    Βοηθός σκηνοθέτη: Κική Καραϊσκου
    Εικαστική επιμέλεια: Νίκη Αγγελίδου
    Ζωντανή μουσική/ηχητικά εφέ: Γιώργος Χρυσικός
    Σχεδιασμός φωτισμών: Ελένη Ντάγκα

  • Όλα είναι σκόνη και ήχος_

    Η παράσταση συντέθηκε μέσω μελέτης και σκηνικής αναζήτησης πάνω στην μορφή της Κλυταιμνήστρας. Το κείμενο βασίστηκε στο θεατρικό έργο Μύγες του Jean-Paul Sartre και στον μονόλογο Είσαι ευχαριστημένος τώρα που είσαι πια νεκρός, Αγαμέμνονα; της Cristine Brückner, με διάσπαρτα αυτοσχέδια αλλά και αυτούσια αποσπάσματα από την Ορέστεια του Αισχύλου, την Ηλέκτρα του Σοφοκλή και την Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη

 

βάκΧαι

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία του Θανάση Κριτσάκη

Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

26

 

 

 

15 και 16 Ιουνίου 2015

Θέατρο ΚΛΕΙΩ

 

  • Σκηνοθεσία: Θανάσης Κριτσάκης
    Δραματολογία: Αναστασία Μπάρκα
    Σκηνικά/ Κουστούμια: Φανή Σκουλικίδη και Ελένη Τσιμίδου
    Πρωτότυπη Μουσική/ Ηχητικά Εφέ: Οδυσσέας Γκάλιος
    Φωτισμοί: Νίκος Μαυράκης
    Σχεδιασμός Αφίσας: Γρηγόρης Μπαμπάλας
    Ηχητική κονσόλα: Σωτήρης Προέδρου

    Ηθοποιοί (με αλφαβητική σειρά) : Άννυ Βαλουγεώργη (Χορός), Έλενα Βισέρη (Χορός), Πένυ Ελευθεριάδου (Διόνυσος), Ειρήνη Κυριακού (Αγαύη), Νικόλας Νικητάκης (Κάδμος/ Ά Αγγελιοφόρος), Άρης Νινίκας (Πενθέας), Ορέστης Παλιαδέλης (Τειρεσίας/ ΄Β Αγγελιοφόρος), Μαρία Σαραφίδου (Χορός), Χρυσούλα Φλαμπούτογλου (Χορός).

     

Δημήτρης Δημητριάδης, Insenso

Διπλωματική εργασία στην Υποκριτική του Αναστάση Δ. Ροϊλού

Επόπτης: Δαμιανός Κωνσταντινίδης.

1796649_652367584809309_48348637_n

ΚΛΕΙΩ, Οκτώβριος 2014.

Άλλες παραστάσεις: 12-16 Φεβρουαρίου 2015, θέατρο Αυλαία.

 

 

 

  • Συγγραφέας: Δημήτρης Δημητριάδης
    Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης
    Κοστούμι-φωτισμοί: Έλενα Κώτση με τη βοήθεια του Απόστολου Αποστολίδη
    Επιμέλεια κίνησης: όλη η ομάδα με τη βοήθεια της Ελίζας Γκιλιοπούλου
    Μακιγιάζ: Μελίνα Γλαντζή

    Ερμηνεία: Αναστάσης Δημήτρης Ροϊλός

Σάρα Κέην, Καθαροί, πια

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία του Χρήστου Τζιούκαλια
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία της Ελίνας Ευταξία
Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

ΚΛΕΙΩ, 2014

  • Μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη
    Σκηνοθεσία: Χρήστος Τζιούκαλιας
    Σκηνικά-κοστούμια: Ελίνα Ευταξία
    Φωτισμοί: Έλενα Κώτση
    Μουσική Επιμέλεια: Κατερίνα Τσαούσογλου
    Σχεδιασμός αφίσας/flyer: Χριστόφορος Καρύδης
    Βοηθός φωτιστή/ χειρισμός κονσόλας: Ειρήνη Μπουτάρη
    Βοηθός σκηνοθέτη: Θέμης Θεοχάρογλου
    Χειρισμός κονσόλας ήχου: Χρήστος Καλογριδάκης
    Κατασκευή εγκατάστασης: Αλέξανδρος Σαββίδης
    Φωτογραφίες: Λίλα Καρακώστα

  • Η Sarah Kane με κέρδισε, όχι για την σκηνική της τόλμη, αλλά για την απερίφραστη αλήθεια της. Σου πετάει με δύναμη στα μούτρα, όλη τη φρικαλεότητα του κόσμου και σε ρωτά με απελπισία “που χωράει ή αγάπη;”. Αυτό βρίσκεται στον πυρήνα του Καθαροί, πια, αυτό διαπερνά ολόκληρο το συγγραφικό της έργο. Η λαχτάρα για τον άλλον, η έλλειψη του άλλου, το ευαίσθητο υποκείμενο εγκλεισμένο σ’ έναν κόσμο που δεν αναγνωρίζει ευαισθησίες. Μέσα στην απόλυτη φρίκη το μόνο που μπορεί να μας κρατήσει στην ζωή, να θρέψει την πίστη και την ελπίδα μας, είναι η αγάπη.

    Χρήστος Τζιούκαλιας

Υπέροχες, υπέροχες μέρες

Μια θεατρική διασκευή του μυθιστορήματος της Ελφρίντε Γέλινεκ Οι αποκλεισμένοι.

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

Διπλωματική εργασία στη δραματουργία: Αναστασία Τζέλλου
Επόπτρια: Ελένη Παπάζογλου

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία: Ζωή Μολυβδά-Φαμέλη
Επόπτης: Απόστολος Βέττας

Πρώτη παράσταση: ΚΛΕΙΩ, Ιούλιος 2010.
Άλλες παραστάσεις:
Φεστιβάλ MFST ITSelF (Βαρσοβία), Ιούλιος 2011. Βραβείο β’ γυναικείου ρόλου (Κατερίνα Σισσίνι).
Φεστιβάλ Δημητρίων (Θεσσαλονίκη), Οκτώβριος 2011.

  • Σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
    Δραματουργία: Αναστασία Τζέλλου
    Σκηνικά, Κοστούμια, Φωτισμοί: Ζωή Μολυβδά Φαμέλη
    Μουσικές συνθέσεις: Νικίας Φονταράς

    Παίζουν:

    Θέμης Θεοχάρογλου: Ράινερ Μαρία Βιτκόφσκι
    Μαριλού Βόμβολου: Άννα Βιτκόφσκι
    Κατερίνα Σισίννι: Σοφία Παχόφεν
    Γιώργος Σοφικίτης: Χανς Σεπ

    7 ακόμα ηθοποιοί και ένας πιανίστας.

    Μετάφραση του τραγουδιού “Τα παιδιά κάτω στον κάμπο” στα γερμανικά: Βούλα Παπαδοπούλου. Στην παράσταση ακούγονται μουσικά μέρη από έργα των J.S. Bach, L.V. Beethoven, F. Chopin, Bruno Coulais, E. Presley, Μάνου Χατζιδάκι.

  • Το Συμβάν.

    Δεκαετία του ’60. Ένας βιεννέζος μαθητής γυμνασίου εξοντώνει την οικογένειά του μετά την ανάγνωση βιβλίων του Καμύ.
    Το γεγονός στέκεται αφορμή για τη συγγραφή του μυθιστορήματος οι Αποκλεισμένοι της βραβευμένης με Νόμπελ Ελφρίντε Γέλινεκ.

    Υπέροχες, υπέροχες μέρες.

    Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του ’50.
    Στην Αυστρία.
    Η χώρα απαλλαγμένη από τους ναζί, εδώ και αρκετά χρόνια, ανασαίνει ήρεμη διανύοντας την περίοδο του “οικονομικού θαύματος”.

    Οι Αποκλεισμένοι.

    Είναι τέσσερις νέοι.

    Ο Ράινερ Μαρία Βιτκόφσκι, η δίδυμη αδερφή του Άννα και η Σοφία Παχόφεν, γύρω στα δεκαοχτώ, πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο. Ο Χανς, 20 χρονών, είναι εργάτης.
    Περνούν τον ελεύθερο τους χρόνο διαπράττοντας εγκλήματα, με ιδεολογικό υπόβαθρο έναν ιδιάζοντα μηδενισμό, τον οποίο ασπάζεται κυρίως ο Ράινερ επηρεασμένος από αναγνώσματα των Καμύ, Μπατάιγ, Σαρτρ και Μαρκήσιου Ντε Σαντ.
    Τα αδέρφια Βιτκόφσκι είναι γόνοι ενός πρώην στρατηγού των Ες Ες, ο οποίος κακοποιεί σωματικά και σεξουαλικά τη γυναίκα του. Τώρα πια ανήκουν στη μικροαστική τάξη.
    Η Σοφία έχει ανατραφεί σ’ ένα μεγαλοαστικό περιβάλλον, θύμα της ευημερίας μάλλον, και ο Χανς Σεπ, γιός ενός εργάτη κομμουνιστή που έχασε τη ζωή του στο Μαουτχάουζεν, ζει με την εργάτρια μάνα του.
    Στο τέλος ο Ράινερ σκοτώνει την οικογένειά του και παραδίδεται στην αστυνομία.

    Γιατί συνέβη.

    Ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο η Γέλινεκ μπλέκει το χιούμορ με την άγρια, σκληρή πραγματικότητα ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που θέλησα να δω το μυθιστόρημα στη σκηνή. Οι έντονες αντιθέσεις, τα θέματα ταμπού αλλά και δυσεπίλυτα ζητήματα σε ό, τι αφορά την αναπαράστασή τους, όπως οι σκηνές βίας, οι σεξουαλικές σκηνές και το γυμνό ήταν μεγάλη πρόκληση. Επιθυμούσα να προσεγγίσω τη γραφή της Γέλινεκ με έναν τρόπο που δεν θα εκβίαζε τα συναισθήματα των θεατών, δεν θα υπογράμμιζε το τραγικό στα μάτια τους. Έτσι που όλα να συμβούν απλά ή, αν θέλετε, έτσι που όλα απλώς να συμβούν.
    Ταυτόχρονα γεννήθηκαν τα ερωτήματα. Γιατί αυτοί οι νέοι εκφράζονται με τόση οργή; Πρόκειται μόνο για ένα κοινωνικό αποκύημα των ιστορικών συνθηκών της εποχής; Ή πρόκειται για κάτι άλλο πιο περίπλοκο; Πώς από την απόρριψη του ολοκληρωτισμού καταλήγει κανείς να γίνει εν τέλει ολοκληρωτικός;
    Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα που να αξιώνουν αντικειμενική ισχύ δεν δίνονται. Σκοπός ήταν η ανάγνωση της Γέλινεκ, η κοινοποίηση αυτών των ερωτημάτων που θέτει, ώστε να πραγματοποιηθεί ο προβληματισμός από κοινού. Όπως οι θεατές παρέδωσαν τους εαυτούς τους στη σκηνοθετική ματιά, έτσι και η σκηνοθεσία παραδίδει τη σκυτάλη στα συμπεράσματα των θεατών. Με σεβασμό.

    Ελ. Ευθυμίου

Επικίνδυνες μέρες κανονικές

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία της Κίρκης Καραλή
Επόπτης: Δηώ Καγγελάρη

Διπλωματική εργασία στη δραματολογία-παραστασιολογία της Αντριάννας Αλεξίου
Επόπτης: Δηώ Καγγελάρη

ΚΛΕΙΩ, 2010

  • Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Κίρκη Καραλή
    Βοηθος σκηνοθέτης: Λητώ Τριανταφυλλίδου
    Δραματουργία: η ομάδα
    Σκηνικά – κοστούμια: Αγγελική Μάνθου
    Φωτισμοί: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
    Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων: Αλεξία Φάλλα
    Φωτογραφίες: Δανάη Τριανταφυλλίδου
    Επιμέλεια προγράμματος: Αντριάννα Αλεξίου

    Με τους: Σοφία Αντωνίου, Άννυ Βαλουγεώργη, Ελένη Ευθυμίου, Δημήτρης Ζάχος, Βαλεντίνη Καλπίνη, Ίριδα Μπάμη, Χριστίνα Μπιρμπίλη-Καραλέκα, Θωμαή Ουζούνη, Χρήστος Παλιογιάννης, Ηλίας Παπαδόπουλος. Νίκος Πλυτάς, Τάσος Τσουκάλης-Δημητριάδης, Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

    ΚΛΕΙΩ, Ιούνιος 2010

  • Σ’ έναν τόπο προσφάτως κατακτημένο ή επαναστατημένο, τα λόγια και η πίστη επαναπροσδιορίζονται.Ο άνθρωπος, τώρα, είναι μάζα. Ή ομάδα. Η αβεβαιότητα της μνήμης. Το σύνθημα του αύριο. ΚΑΤ. Αν οι άνθρωποι είναι χώρες, ο έρωτας είναι πτήση. Ή πτώση.Οι οδηγίες ασφαλείας βρίσκονται στο μπροστινό κάθισμα και το μαύρο κουτί του αεροπλάνου στο βυθό. ΚΑΤ. Όπως στη ζωή, έτσι και στα πρωτοχρονιάτικα πάρτυ, από κάποια στιγμή και μετά ο χρόνος μετράει αντίστροφα. ΤΕΛΟΣ. Πάμε πάλι απ’ την αρχή.

    Μια τριλογία για την Εξουσία, τον Έρωτα και το Θάνατο. 13 ηθοποιοί παίζοντας με τους κώδικες του επινοημένου θεάτρου συνθέτουν τρεις διαφορετικές ιστορίες, μισής ώρας η καθεμία, οι οποίες προσπαθούν ν’ αγγίξουν ολοκληρωτικά αυτές τις έννοιες στοχεύοντας περισσότερο στο συνειρμό και λιγότερο στη λογική. Σαν αναμνήσεις από κάποιο μέλλον ανησυχητικό, ο Ένας γίνεται Πλήθος που ψάχνει μια αλήθεια σε καθένα απ’ τα τρία. Όμως τίποτα δε μιλιέται με λόγια ξεχωριστά: ιστορίες θανάτου στην εξουσία, παιχνίδια εξουσίας στον έρωτα, φλερτ με το θάνατο.

Botho Strauss, Μεγάλο και μικρό

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
στη σκηνοθεσία: Τάσος Αγγελόπουλος
στην υποκριτική: Λιάνα Ταουσιάνη
στη θεατρική παραγωγή: Ιφιγένεια Μπουφίδου, Φαίη Πανουσοπούλου.

Επόπτης διπλωματικής στη σκηνοθεσία και την υποκριτική: Βίκτωρ Αρδίττης
Επόπτρια διπλωματικής στη θεατρική παραγωγή: Κυριακή Σπανού

  • Διασκευή κειμένου: Τ. Αγγελόπουλος, Δανάη Τανίδου
    Μουσική επιμέλεια: Τ. Αγγελόπουλος, Πέτρος Βερβερής, Κων/νος Κατσαμάκης
    Σκηνογραφική επιμέλεια: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
    Σκηνογραφική εκτέλεση: Χάρης Παπαδόπουλος
    Φωτισμοί: Δήμητρα Αλουτζανίδου, Χριστίνα Αμπατζίδου από τους BEFORE LIGHT.
    Παίζουν ακόμη: Δημήτρης Βάρκας, Δημήτρης Γκοτζαμάνης, Έφη Γούση, Ανδρέας Κόζης, Φούλης Μπουντούρογλου, Χάρης Παπαδόπουλος, Μαριέττα Σπηλιοπούλου, Κική Στρατάκη.

    ΚΛΕΙΩ, 2008

  • Μια νεανική παράσταση που μιλάει γι’ αυτούς που δεν μπορούν να μιλήσουν και ζωντανεύει τα όνειρα εκείνων που δεν μπορούν να ονειρευτούν. Πραγματικότητα, φαντασίωση, ελπίδα, απογοήτευση, έρωτας και μοναξιά, όλα μπλεγμένα μέσα σε μια ιστορία απ’ την οποία δεν λείπει ποτέ το χιούμορ!

Οι κηπουροί: μια performance

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία-ενδυματολογία της Ηλέκτρας Λαμπριανίδου

Επόπτες: Απόστολος Βέττας, Λίλα Καρακώστα

Σενάριο-σκηνοθεσία: Ηλέκτρα Λαμπριανίδου

ΚΛΕΙΩ, 2008

Gολfω! (version 2.4)

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία-ενδυματολογία της Μάρθας Φωκά

Επόπτης: Απόστολος Βέττας

Μάσκες και κοστούμια για την παράσταση της Εταιρείας Θεάτρου «Χώρος». Σκηνοθεσία: Σίμος Κακάλας

Θέατρο ΚΛΕΙΩ, 2008 (και περιοδεία).

Επικαιρότητα

ΑΙΤΗΣΗ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Οι φοιτητές που πρόκειται να ορκιστούν στην ορκωμοσία της εξεταστικής του Ιουνίου του 2021 καλούνται να στείλουν ηλεκτρονικά  στη διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος info@thea.auth.gr τη σχετική αίτηση (εδώ) από 15 Ιουνίου έως 28 Ιουνίου 2021. Η τελετή ορκωμοσίας λόγω της πανδημίας δεν ... Διαβάστε περισσότερα

ΑΙΤΗΣΗ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2021

Έρευνα κοινού παραστάσεων αρχαίου δράματος

Το καλοκαίρι του 2021, μια ερευνητική ομάδα από προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές/ριες, υποψήφιους διδάκτορες και διδάκτορες του Τμήματος Θεάτρου και του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, ΑΠΘ, με επιστημ. υπεύθυνη την Ελένη Παπάζογλου, Αναπλ. καθηγήτρια του ΤΘ, διενεργεί μια Έρευνα κοινού παρ ... Διαβάστε περισσότερα

Έρευνα κοινού παραστάσεων αρχαίου δράματος

ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IV

Έπειτα από αίτημα των φοιτητών, ορίζεται νέα ημερομηνία εξετάσεων για το μάθημα Παγκόσμιο IV (παλαιό ΠΠΣ) ΤΕΤΑΡΤΗ 23/06 11:45-13:45 μέσω της πλατφόρμας e-learning ... Διαβάστε περισσότερα

ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IV

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IV

Οι Εξετάσεις Παγκοσμίου Θεάτρου ΙV θα πραγματοποιηθούν την ΤΕΤΑΡΤΗ 16/06/2020 στις 11:45-13:45 μέσω της πλατφόρμας e-learning   ... Διαβάστε περισσότερα

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IV

Ενημέρωση για τη δήλωση πρόθεσης συμμετοχής στις εξ αποστάσεως εξετάσεις μαθημάτων μέχρι 11/6

Σύμφωνα με τις αποφάσεις Συγκλήτου που αφορούν τις εξ αποστάσεως εξετάσεις μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου, καλείσαι να εισέλθεις στο περιβάλλον ηλεκτρονικής γραμματείας https://sis.auth.gr και να επιλέξεις Εξυπηρέτηση> Συμμετοχή στην επόμενη εξεταστική περίοδο (https://students.auth.gr/#/requests ... Διαβάστε περισσότερα

Ενημέρωση για τη δήλωση πρόθεσης συμμετοχής στις εξ αποστάσεως εξετάσεις μαθημάτων μέχρι 11/6

Εκπροσώπηση φοιτητών (προπτυχιακών, μεταπτυχιακών, υποψηφίων διδακτόρων) στα συλλογικά όργανα του ΑΠΘ για το ακαδημαϊκό έτος 2021–2022

  Παρακαλούμε για την ανάδειξη των εκπροσώπων φοιτητών (προπτυχιακών, μεταπτυχιακών, υποψηφίων διδακτόρων), στα συλλογικά όργανα του Πανεπιστημίου, σύμφωνα με το άρθρο 9 της (γ) σχετικής τροποποιητικής Υπουργικής Απόφασης: ΕΔΩ ... Διαβάστε περισσότερα

Εκπροσώπηση φοιτητών (προπτυχιακών, μεταπτυχιακών, υποψηφίων διδακτόρων) στα συλλογικά όργανα του ΑΠΘ για το ακαδημαϊκό έτος 2021–2022

Ημερομηνία εξέτασης μαθήματος ΨΥ-678 Σύγχρονα Παγκόσμια Προβλήματα & η Ευθύνη του Επιστήμονα

Σας ενημερώνουμε ότι το πρόγραμμα της εξεταστικής Ιουνίου 2021 του Τμήματoς Ψυχολογίας έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα https://www.psy.auth.gr/el/secretariat-news/6929 Το μάθημα ΨΥ-678: Σύγχρονα Παγκόσμια Προβλήματα & η Ευθύνη του Επιστήμονα (UNESCO, Κεσίδου-Κώνστα) θα εξεταστεί την Τρίτη 22.6.20 ... Διαβάστε περισσότερα

Ημερομηνία εξέτασης μαθήματος ΨΥ-678 Σύγχρονα Παγκόσμια Προβλήματα & η Ευθύνη του Επιστήμονα

Εξετάσεις ελληνικής γλώσσας ΣΝΕΓ αλλοδαπών φοιτητών ΑΠΘ_Ιούνιος 2021

Σας κοινοποιούμε ανακοίνωση του Σχολείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας σχετικά με τις εξ αποστάσεως εξετάσεις περιόδου Ιουνίου 2021 για το μάθημα της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας όλων των αλλοδαπών φοιτητών του ΑΠΘ. ΕΔΩ ... Διαβάστε περισσότερα

Εξετάσεις ελληνικής γλώσσας ΣΝΕΓ αλλοδαπών φοιτητών ΑΠΘ_Ιούνιος 2021

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΑΤΡΟΥ, ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΤΟΥ ΑΠΘ

Σας ενημερώνουμε ότι έχει δημοσιευτεί η προκήρυξη για την εισαγωγή στο ΠΜΣ του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ για το ακ. έτος 2021-22 με τίτλο «Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική». (https://www.thea.auth.gr/Contentgraduate-studies/selection-process-applications/ Για το ... Διαβάστε περισσότερα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΑΤΡΟΥ, ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΤΟΥ ΑΠΘ

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2021 ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Ε.ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ

Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες που επιθυμούν να εξεταστούν στο μάθημα των Γερμανικών θα πρέπει να το δηλώσουν στη διδάσκουσα, μέσω mail : ealexiad@lance.auth.gr, το αργότερο μέχρι 3-6-2021. ·       Η εξέταση θα γίνει προφορικά μέσω της πλατφόρμας zoom του ΑΠΘ, σε γκρουπ των τριών ατόμων. ·       Οι φ ... Διαβάστε περισσότερα

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2021 ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Ε.ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ

Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ. | Εγνατία 122, 54622 Θεσσαλονίκη | Τ 2310 992 123-25 | F 2310 992 126 | info@thea.auth.gr

© 2021 Τμήμα Θεάτρου Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ. | Σχεδιασμός & κατασκευή ιστοσελίδας LineaDesign

Τμήμα Θεάτρου Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ.