Οπτικό Υλικό

βάκΧαι

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία του Θανάση Κριτσάκη

Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

26

 

 

 

15 και 16 Ιουνίου 2015

Θέατρο ΚΛΕΙΩ

 

  • Σκηνοθεσία: Θανάσης Κριτσάκης
    Δραματολογία: Αναστασία Μπάρκα
    Σκηνικά/ Κουστούμια: Φανή Σκουλικίδη και Ελένη Τσιμίδου
    Πρωτότυπη Μουσική/ Ηχητικά Εφέ: Οδυσσέας Γκάλιος
    Φωτισμοί: Νίκος Μαυράκης
    Σχεδιασμός Αφίσας: Γρηγόρης Μπαμπάλας
    Ηχητική κονσόλα: Σωτήρης Προέδρου

    Ηθοποιοί (με αλφαβητική σειρά) : Άννυ Βαλουγεώργη (Χορός), Έλενα Βισέρη (Χορός), Πένυ Ελευθεριάδου (Διόνυσος), Ειρήνη Κυριακού (Αγαύη), Νικόλας Νικητάκης (Κάδμος/ Ά Αγγελιοφόρος), Άρης Νινίκας (Πενθέας), Ορέστης Παλιαδέλης (Τειρεσίας/ ΄Β Αγγελιοφόρος), Μαρία Σαραφίδου (Χορός), Χρυσούλα Φλαμπούτογλου (Χορός).

     

Θεατρικό παιχνίδι στο Elephantastico 2015

Διδάσκων: Τάσος Αγγελόπουλος

Το Τμήμα Θεάτρου Α.Π.Θ. στα πλαίσια του μαθήματος Θεατρικό Παιχνίδι συμμετείχε για πρώτη φορά στο Ευρωπαϊκό Παιδικό Φεστιβάλ του Δήμου Θεσσαλονίκης Elephantastico (15, 16, 17/ 5/ 2015), με γενικό τίτλο Παίζοντας με τα μνημεία: οι φοιτητές του 3ου έτους, με έντεκα δράσεις θεατρικού παιχνιδιού, ζωντάνεψαν, στη διάρκεια του φεστιβάλ, μνημεία και δημόσιους χώρους της πόλης.

Διαβάστε περισσότερα

Υποκριτική Ι – ΙΙ: Παίζοντας με την τρέλα

Διδάσκουσα: Φιλαρέτη Κομνηνού

Με τους: Αντωνία Βισβίκη, Έλσα Καρακασίδου, Νάγια Καρακώστα, Θανάση Κριτσάκη, Νικόλα Νικητάκη, Δέσποινα Παπαδοπούλου, Νίκο Ράμμο, Κωστή Ραμπαβίλα, Σίσυ Σαμαροπούλου, Βάσω Τσαβδαρίδου, Χρυσούλα Φλαμπούτογλου, Δημήτρη Φουρλή, Δήμητρα Χαϊνά.

Σκηνογραφικές κατασκευές, Άμλετ

Διδάσκοντες: Λίλα Καρακώστα, Κώστας Δημητριάδης, Στέργιος Πρώιος.

Το μάθημα κατέληξε σε παράσταση, με τη συνεργασία των μαθημάτων Υποκριτική V και VII.

Σχεδιασμός σκηνικών και κοστουμιών: Αγγελική Βαστάκη, Κατερίνα Βαφειάδη, Ελίνα Ευταξία, Ματίνα Ευθυμιάδου, Μαρία Κάρλου, Μαρίνα Κόντα, Θεώνη Κώστογλου, Ειρήνη Μπουτάρη, Έλζα Ογκνιάνοβα, Μαριέττα Πανίδου και τον φοιτητή του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών Γιώργο Σαλπιγκίδη.
Φωτισμοί: Μαρίνα Κόντα, Κατερίνα Βαφειάδη
Οργάνωση παραγωγής: Ελίνα Ευταξία, Ειρήνη Μπουτάρη
Σχεδιασμός αφίσας: Μαριέττα Πανίδου

Κινησιολογία ΙΙ (2005-06)

Διδάσκουσα: Στέλλα Μιχαηλίδη
Παρουσίαση: Οκτώβριος 2006, Θέατρο ΚΛΕΙΩ
Με τους: Δημήτρη Βάρκα, Μιμίκα Γδούντου, Χριστίνα Ζάννη, Ζωή Κυριακίδου, Κατερίνα Μαυροφρύδου, Στέλλα Μεντβέντεβα, Μαριέτα Σπηλιοπούλου, Λιάνα Ταουσιάνη
Σκηνικά-κοστούμια: Χριστίνα Ζάννη (Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία – επόπτης: Απόστολος Βέττας)
Φωτογραφίες: Δημήτρης Τρωγάδης

Δείτε αποσπάσματα από την παράσταση στο youtube:

Υποκριτική V και VII: Άμλετ

Με βασικό υλικό τον Άμλετ του Σαίξπηρ, μέσα από ασκήσεις και αυτοσχεδιασμούς, γίνεται η προσπάθεια κατανόησης της διαδικασίας προσέγγισης των ρόλων, αρχικά σε επίπεδο ανάλυσης. Παράλληλα, οι φοιτητές δουλεύουν την απεύθυνση και την αμεσότητα, σε συνδυασμό με τον τρόπο διαχείρισης του ποιητικού λόγου και του μεγέθους που αυτός επιβάλλει μέσα στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου ρόλου.

Το μάθημα κατέληξε σε παράσταση, στην οποία συνεργάστηκαν και τα μαθήματα Σκηνογραφικές κατασκευές και Ζωγραφική εκτέλεση σκηνικού.

Διαβάστε περισσότερα

Δημήτρης Δημητριάδης, Insenso

Διπλωματική εργασία στην Υποκριτική του Αναστάση Δ. Ροϊλού

Επόπτης: Δαμιανός Κωνσταντινίδης.

1796649_652367584809309_48348637_n

ΚΛΕΙΩ, Οκτώβριος 2014.

Άλλες παραστάσεις: 12-16 Φεβρουαρίου 2015, θέατρο Αυλαία.

 

 

 

  • Συγγραφέας: Δημήτρης Δημητριάδης
    Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης
    Κοστούμι-φωτισμοί: Έλενα Κώτση με τη βοήθεια του Απόστολου Αποστολίδη
    Επιμέλεια κίνησης: όλη η ομάδα με τη βοήθεια της Ελίζας Γκιλιοπούλου
    Μακιγιάζ: Μελίνα Γλαντζή

    Ερμηνεία: Αναστάσης Δημήτρης Ροϊλός

Σάρα Κέην, Καθαροί, πια

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία του Χρήστου Τζιούκαλια
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία της Ελίνας Ευταξία
Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

ΚΛΕΙΩ, 2014

  • Μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη
    Σκηνοθεσία: Χρήστος Τζιούκαλιας
    Σκηνικά-κοστούμια: Ελίνα Ευταξία
    Φωτισμοί: Έλενα Κώτση
    Μουσική Επιμέλεια: Κατερίνα Τσαούσογλου
    Σχεδιασμός αφίσας/flyer: Χριστόφορος Καρύδης
    Βοηθός φωτιστή/ χειρισμός κονσόλας: Ειρήνη Μπουτάρη
    Βοηθός σκηνοθέτη: Θέμης Θεοχάρογλου
    Χειρισμός κονσόλας ήχου: Χρήστος Καλογριδάκης
    Κατασκευή εγκατάστασης: Αλέξανδρος Σαββίδης
    Φωτογραφίες: Λίλα Καρακώστα

  • Η Sarah Kane με κέρδισε, όχι για την σκηνική της τόλμη, αλλά για την απερίφραστη αλήθεια της. Σου πετάει με δύναμη στα μούτρα, όλη τη φρικαλεότητα του κόσμου και σε ρωτά με απελπισία “που χωράει ή αγάπη;”. Αυτό βρίσκεται στον πυρήνα του Καθαροί, πια, αυτό διαπερνά ολόκληρο το συγγραφικό της έργο. Η λαχτάρα για τον άλλον, η έλλειψη του άλλου, το ευαίσθητο υποκείμενο εγκλεισμένο σ’ έναν κόσμο που δεν αναγνωρίζει ευαισθησίες. Μέσα στην απόλυτη φρίκη το μόνο που μπορεί να μας κρατήσει στην ζωή, να θρέψει την πίστη και την ελπίδα μας, είναι η αγάπη.

    Χρήστος Τζιούκαλιας

Υπέροχες, υπέροχες μέρες

Μια θεατρική διασκευή του μυθιστορήματος της Ελφρίντε Γέλινεκ Οι αποκλεισμένοι.

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

Διπλωματική εργασία στη δραματουργία: Αναστασία Τζέλλου
Επόπτρια: Ελένη Παπάζογλου

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία: Ζωή Μολυβδά-Φαμέλη
Επόπτης: Απόστολος Βέττας

Πρώτη παράσταση: ΚΛΕΙΩ, Ιούλιος 2010.
Άλλες παραστάσεις:
Φεστιβάλ MFST ITSelF (Βαρσοβία), Ιούλιος 2011. Βραβείο β’ γυναικείου ρόλου (Κατερίνα Σισσίνι).
Φεστιβάλ Δημητρίων (Θεσσαλονίκη), Οκτώβριος 2011.

  • Σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
    Δραματουργία: Αναστασία Τζέλλου
    Σκηνικά, Κοστούμια, Φωτισμοί: Ζωή Μολυβδά Φαμέλη
    Μουσικές συνθέσεις: Νικίας Φονταράς

    Παίζουν:

    Θέμης Θεοχάρογλου: Ράινερ Μαρία Βιτκόφσκι
    Μαριλού Βόμβολου: Άννα Βιτκόφσκι
    Κατερίνα Σισίννι: Σοφία Παχόφεν
    Γιώργος Σοφικίτης: Χανς Σεπ

    7 ακόμα ηθοποιοί και ένας πιανίστας.

    Μετάφραση του τραγουδιού “Τα παιδιά κάτω στον κάμπο” στα γερμανικά: Βούλα Παπαδοπούλου. Στην παράσταση ακούγονται μουσικά μέρη από έργα των J.S. Bach, L.V. Beethoven, F. Chopin, Bruno Coulais, E. Presley, Μάνου Χατζιδάκι.

  • Το Συμβάν.

    Δεκαετία του ’60. Ένας βιεννέζος μαθητής γυμνασίου εξοντώνει την οικογένειά του μετά την ανάγνωση βιβλίων του Καμύ.
    Το γεγονός στέκεται αφορμή για τη συγγραφή του μυθιστορήματος οι Αποκλεισμένοι της βραβευμένης με Νόμπελ Ελφρίντε Γέλινεκ.

    Υπέροχες, υπέροχες μέρες.

    Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του ’50.
    Στην Αυστρία.
    Η χώρα απαλλαγμένη από τους ναζί, εδώ και αρκετά χρόνια, ανασαίνει ήρεμη διανύοντας την περίοδο του “οικονομικού θαύματος”.

    Οι Αποκλεισμένοι.

    Είναι τέσσερις νέοι.

    Ο Ράινερ Μαρία Βιτκόφσκι, η δίδυμη αδερφή του Άννα και η Σοφία Παχόφεν, γύρω στα δεκαοχτώ, πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο. Ο Χανς, 20 χρονών, είναι εργάτης.
    Περνούν τον ελεύθερο τους χρόνο διαπράττοντας εγκλήματα, με ιδεολογικό υπόβαθρο έναν ιδιάζοντα μηδενισμό, τον οποίο ασπάζεται κυρίως ο Ράινερ επηρεασμένος από αναγνώσματα των Καμύ, Μπατάιγ, Σαρτρ και Μαρκήσιου Ντε Σαντ.
    Τα αδέρφια Βιτκόφσκι είναι γόνοι ενός πρώην στρατηγού των Ες Ες, ο οποίος κακοποιεί σωματικά και σεξουαλικά τη γυναίκα του. Τώρα πια ανήκουν στη μικροαστική τάξη.
    Η Σοφία έχει ανατραφεί σ’ ένα μεγαλοαστικό περιβάλλον, θύμα της ευημερίας μάλλον, και ο Χανς Σεπ, γιός ενός εργάτη κομμουνιστή που έχασε τη ζωή του στο Μαουτχάουζεν, ζει με την εργάτρια μάνα του.
    Στο τέλος ο Ράινερ σκοτώνει την οικογένειά του και παραδίδεται στην αστυνομία.

    Γιατί συνέβη.

    Ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο η Γέλινεκ μπλέκει το χιούμορ με την άγρια, σκληρή πραγματικότητα ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που θέλησα να δω το μυθιστόρημα στη σκηνή. Οι έντονες αντιθέσεις, τα θέματα ταμπού αλλά και δυσεπίλυτα ζητήματα σε ό, τι αφορά την αναπαράστασή τους, όπως οι σκηνές βίας, οι σεξουαλικές σκηνές και το γυμνό ήταν μεγάλη πρόκληση. Επιθυμούσα να προσεγγίσω τη γραφή της Γέλινεκ με έναν τρόπο που δεν θα εκβίαζε τα συναισθήματα των θεατών, δεν θα υπογράμμιζε το τραγικό στα μάτια τους. Έτσι που όλα να συμβούν απλά ή, αν θέλετε, έτσι που όλα απλώς να συμβούν.
    Ταυτόχρονα γεννήθηκαν τα ερωτήματα. Γιατί αυτοί οι νέοι εκφράζονται με τόση οργή; Πρόκειται μόνο για ένα κοινωνικό αποκύημα των ιστορικών συνθηκών της εποχής; Ή πρόκειται για κάτι άλλο πιο περίπλοκο; Πώς από την απόρριψη του ολοκληρωτισμού καταλήγει κανείς να γίνει εν τέλει ολοκληρωτικός;
    Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα που να αξιώνουν αντικειμενική ισχύ δεν δίνονται. Σκοπός ήταν η ανάγνωση της Γέλινεκ, η κοινοποίηση αυτών των ερωτημάτων που θέτει, ώστε να πραγματοποιηθεί ο προβληματισμός από κοινού. Όπως οι θεατές παρέδωσαν τους εαυτούς τους στη σκηνοθετική ματιά, έτσι και η σκηνοθεσία παραδίδει τη σκυτάλη στα συμπεράσματα των θεατών. Με σεβασμό.

    Ελ. Ευθυμίου

Επικίνδυνες μέρες κανονικές

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία της Κίρκης Καραλή
Επόπτης: Δηώ Καγγελάρη

Διπλωματική εργασία στη δραματολογία-παραστασιολογία της Αντριάννας Αλεξίου
Επόπτης: Δηώ Καγγελάρη

ΚΛΕΙΩ, 2010

  • Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Κίρκη Καραλή
    Βοηθος σκηνοθέτης: Λητώ Τριανταφυλλίδου
    Δραματουργία: η ομάδα
    Σκηνικά – κοστούμια: Αγγελική Μάνθου
    Φωτισμοί: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
    Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων: Αλεξία Φάλλα
    Φωτογραφίες: Δανάη Τριανταφυλλίδου
    Επιμέλεια προγράμματος: Αντριάννα Αλεξίου

    Με τους: Σοφία Αντωνίου, Άννυ Βαλουγεώργη, Ελένη Ευθυμίου, Δημήτρης Ζάχος, Βαλεντίνη Καλπίνη, Ίριδα Μπάμη, Χριστίνα Μπιρμπίλη-Καραλέκα, Θωμαή Ουζούνη, Χρήστος Παλιογιάννης, Ηλίας Παπαδόπουλος. Νίκος Πλυτάς, Τάσος Τσουκάλης-Δημητριάδης, Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

    ΚΛΕΙΩ, Ιούνιος 2010

  • Σ’ έναν τόπο προσφάτως κατακτημένο ή επαναστατημένο, τα λόγια και η πίστη επαναπροσδιορίζονται.Ο άνθρωπος, τώρα, είναι μάζα. Ή ομάδα. Η αβεβαιότητα της μνήμης. Το σύνθημα του αύριο. ΚΑΤ. Αν οι άνθρωποι είναι χώρες, ο έρωτας είναι πτήση. Ή πτώση.Οι οδηγίες ασφαλείας βρίσκονται στο μπροστινό κάθισμα και το μαύρο κουτί του αεροπλάνου στο βυθό. ΚΑΤ. Όπως στη ζωή, έτσι και στα πρωτοχρονιάτικα πάρτυ, από κάποια στιγμή και μετά ο χρόνος μετράει αντίστροφα. ΤΕΛΟΣ. Πάμε πάλι απ’ την αρχή.

    Μια τριλογία για την Εξουσία, τον Έρωτα και το Θάνατο. 13 ηθοποιοί παίζοντας με τους κώδικες του επινοημένου θεάτρου συνθέτουν τρεις διαφορετικές ιστορίες, μισής ώρας η καθεμία, οι οποίες προσπαθούν ν’ αγγίξουν ολοκληρωτικά αυτές τις έννοιες στοχεύοντας περισσότερο στο συνειρμό και λιγότερο στη λογική. Σαν αναμνήσεις από κάποιο μέλλον ανησυχητικό, ο Ένας γίνεται Πλήθος που ψάχνει μια αλήθεια σε καθένα απ’ τα τρία. Όμως τίποτα δε μιλιέται με λόγια ξεχωριστά: ιστορίες θανάτου στην εξουσία, παιχνίδια εξουσίας στον έρωτα, φλερτ με το θάνατο.

ΠΜΣ στην Υποκριτική: Actor Chorus Text Τraining

Μάρτιος 2009

Σεμινάριο της ANNA HELENA Mc LEAN: Actor Chorus Text training (around the script of Α Midsummer Night’s Dream)
στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Υποκριτική (συντονίστρια: Έφη Σταμούλη)

Με τους: Νατάσα Γεωργίου, Ασπασία Λυκουργιώτη, Μιχάλη Παλίλη, Στεφανία Παπαμιχαήλ, Ευτυχία Φράγγου
Βίντεο/Μοντάζ: Ιωάννα Ταυρίδου

Botho Strauss, Μεγάλο και μικρό

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
στη σκηνοθεσία: Τάσος Αγγελόπουλος
στην υποκριτική: Λιάνα Ταουσιάνη
στη θεατρική παραγωγή: Ιφιγένεια Μπουφίδου, Φαίη Πανουσοπούλου.

Επόπτης διπλωματικής στη σκηνοθεσία και την υποκριτική: Βίκτωρ Αρδίττης
Επόπτρια διπλωματικής στη θεατρική παραγωγή: Κυριακή Σπανού

  • Διασκευή κειμένου: Τ. Αγγελόπουλος, Δανάη Τανίδου
    Μουσική επιμέλεια: Τ. Αγγελόπουλος, Πέτρος Βερβερής, Κων/νος Κατσαμάκης
    Σκηνογραφική επιμέλεια: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
    Σκηνογραφική εκτέλεση: Χάρης Παπαδόπουλος
    Φωτισμοί: Δήμητρα Αλουτζανίδου, Χριστίνα Αμπατζίδου από τους BEFORE LIGHT.
    Παίζουν ακόμη: Δημήτρης Βάρκας, Δημήτρης Γκοτζαμάνης, Έφη Γούση, Ανδρέας Κόζης, Φούλης Μπουντούρογλου, Χάρης Παπαδόπουλος, Μαριέττα Σπηλιοπούλου, Κική Στρατάκη.

    ΚΛΕΙΩ, 2008

  • Μια νεανική παράσταση που μιλάει γι’ αυτούς που δεν μπορούν να μιλήσουν και ζωντανεύει τα όνειρα εκείνων που δεν μπορούν να ονειρευτούν. Πραγματικότητα, φαντασίωση, ελπίδα, απογοήτευση, έρωτας και μοναξιά, όλα μπλεγμένα μέσα σε μια ιστορία απ’ την οποία δεν λείπει ποτέ το χιούμορ!

Οι κηπουροί: μια performance

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία-ενδυματολογία της Ηλέκτρας Λαμπριανίδου

Επόπτες: Απόστολος Βέττας, Λίλα Καρακώστα

Σενάριο-σκηνοθεσία: Ηλέκτρα Λαμπριανίδου

ΚΛΕΙΩ, 2008

Επικαιρότητα

Ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων

Μπορείτε να δείτε εδώ το ωρολόγιο πρόγραμμα  μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου του ακ. έτους 2021-2022. Παρακαλούμε να ενημερώνεστε τακτικά από την ιστοσελίδα, γιατί εν αναμονή των εγκυκλίων σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των πανεπιστημίων εξαιτίας της πανδημίας, μπορεί να υπάρχουν αλλαγές του προ ... Διαβάστε περισσότερα

Ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων

Πρόγραμμα Μαθημάτων ακ. έτους 2021-2022

Μπορείτε να δείτε εδώ το πρόγραμμα μαθημάτων του χειμερινού και του εαρινού εξαμήνου του ακ. έτους 2021-2022. ... Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα Μαθημάτων ακ. έτους 2021-2022

⭐ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ, ακαδ. έτους 2021-2022

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης σας ενημερώνουμε ότι οι επιτυχόντες 2021 της κατηγορίας ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ – ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μέσα στο περιβάλλον register.auth.gr όπου θα ανεβάσουν και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά. Κατόπιν να καταθέσ ... Διαβάστε περισσότερα

⭐ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ, ακαδ. έτους 2021-2022

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ, ακαδ. έτους 2021-2022

Σας ενημερώνουμε ότι το ΥΠΑΙΘ έχει αναρτήσει Δελτίο Τύπου σχετικά με τις εγγραφές της εν θέματι ειδικής κατηγορίας, ακ. έτους 2021-22, οι οποίες πραγματοποιούνται από 23 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021. Σύμφωνα με τις οδηγίες του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: 1. Οι επιτυχόντες και επιτυχούσες ακαδ. έτ ... Διαβάστε περισσότερα

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ, ακαδ. έτους 2021-2022

ΘΠ0101: Ανακοίνωση για το μάθημα «Τέχνη και Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας»

Οι εξετάσεις στο μάθημα «Τέχνη και Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας» θα διεξαχθούν γραπτώς εξ αποστάσεως, με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (10 ερωτήσεις, μία σωστή απάντηση ανά ερώτηση, ελεύθερη πλοήγηση), για τo Τμήμα  των  Θεάτρου στο  elearning https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=14229 στην ... Διαβάστε περισσότερα

ΘΠ0101: Ανακοίνωση για το μάθημα «Τέχνη και Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας»

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Οι εξετάσεις του μαθήματος Εισαγωγή στη σκηνογραφία-ενδυματολογία (προαπαιτούμενο), σήμερα στις 10.45, θα γίνουν στο λινκ του μαθήματος https://authgr.zoom.us/j/93068117892   ... Διαβάστε περισσότερα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22 ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2021” ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ, οι εγγραφές των επιτυχόντων πανελλαδικών εξετάσεων ακ. έτους 2021-22 πραγματοποιούνται από 16 έως 24 Σεπτεμβρίου 2021 στο Πληροφοριακό Σύστημα “Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2021” του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Σας επισημαίνουμε ότι στην ίδια ... Διαβάστε περισσότερα

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2021-22 ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2021” ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΥΠΕΝΥΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ 2021-2022!

Υπενθυμίζεται πως ΑΥΡΙΟ 18/9 είναι η ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ημερομηνία αιτήσεων για την Πρακτική Άσκηση για ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΙΜΗΝΑ! Η προθεσμία είναι για ΟΛΕΣ τις θέσεις Πρακτικής για το ακ. έτος 2021-2022 (όχι μόνον αυτές του χειμερινού εξαμήνου) και αφορά τόσο αυτούς/ες που δηλώνουν φέτος για πρώτη φορά, όσο και αυ ... Διαβάστε περισσότερα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΥΠΕΝΥΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ 2021-2022!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ (Προαπαιτούμενο)

Αγαπητές φοιτήτριες και αγαπητοί φοιτητές Σύμφωνα με τους υγειονομικούς κανονισμούς, για την διεξαγωγή των μαθημάτων θα πρέπει κατά την προσέλευσή σας να είστε εφοδιασμένοι με πιστοποιητικό εμβολιασμού, ή βεβαίωση νόσησης ή rapid test, καθώς και με την αστυνομική σας ταυτότητα. Προκειμένου να εξασφα ... Διαβάστε περισσότερα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ (Προαπαιτούμενο)

Διαδικτυακή συνάντηση για την Πρακτική άσκηση

Όσες φοιτήτριες και φοιτητές ενδιαφέρονται για την πρακτική άσκηση, μπορούν να συνδεθούν στον παρακάτω σύνδεσμο στο zoom  την Τετάρτη 15/9 και ώρα 11:00 για να συζητήσουμε και να λύσουμε τυχόν απορίες! Join Zoom Meeting https://authgr.zoom.us/j/4644509149?pwd=MGJGRlEyQ3kwcVpOanRNcUUwRGdmZz09 Meeting ... Διαβάστε περισσότερα

Διαδικτυακή συνάντηση για την Πρακτική άσκηση

Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ. | Εγνατία 122, 54622 Θεσσαλονίκη | Τ 2310 992 123-25 | F 2310 992 126 | info@thea.auth.gr

© 2021 Τμήμα Θεάτρου Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ. | Σχεδιασμός & κατασκευή ιστοσελίδας LineaDesign

Τμήμα Θεάτρου Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ.