Παραστάσεις με δίπλωμα!

Εικόνα

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφια της Διδώς Γκόγκου, της Ελένης Κανακίδου και της Σόνιας Σαμαρτζίδου

Επόπτες καθηγητές: Απόστολος Φωκίων Βέττας και Λίλα Καρακώστα

ΚΛΕΙΩ, Απρίλιος 2016

  • ΣΥΛΛΗΨΗ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ – ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ
    Διδώ Γκόγκου | Ηιάνα Καλαδάμη | Ελένη Κανακίδου | Σόνια Σαμαρτζίδου

    ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ
    Διδώ Γκόγκου | Ελένη Κανακίδου | Σόνια Σαμαρτζίδου

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
    Αλίκη Αρβανίτη | Κική Δεληγιαννίδου | Ηλιάνα Καλαδάμη
    ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
    Αλίκη Αρβανίτη | Κική Δεληγιαννίδου
    TRAILER
    Αλέξης Τσιάμογλου (Rough Cut)

  • Μία σειρά συμβάντων που εγγράφονται σε ένα χώρο. Τρείς γυναίκες συνομιλούν με τη χρήση απλών μέσων και τη μουσική να συμβάλλει, αναμορφώνοντας τις εικόνες σε περιβάλλον. Μοναδικό υλικό το χαρτί ως δομικό μέλος μίας αρχιτεκτονικής οργάνωσης του χώρου.
    Αρχή των πραγμάτων συνιστά το πάτωμα. Ένα εκ νέου κατασκευασμένο πάτωμα με μοναδικό υλικό την αυγοθήκη. Η αυγοθήκη, υλικό ευτελές, παρασκευασμένο από συμπιεσμένο χαρτί περικλείει στη δομή του ταυτόχρονα τον κύκλο και το τετράγωνο. Αξιοποιώντας κατ’ επιλογή τη δυναμική του πολλαπλασιασμού, δημιουργείται μια νέα επιφάνεια που η αξία της εδραιώνεται ανάλογα με τον τρόπο που θα την αντιμετωπίσεις.
    Η γυναικεία μορφή μετέχει, επεμβαίνει στην αισθητική του τοπίου και συνδημιουργεί. Η κίνηση και η ακινησία του σώματος αλληλοεπιδρούν με τον παραγόμενο από τα υλικά ήχο δημιουργώντας τις νέες εικόνες. Το άψυχο γίνεται έμψυχο με τη χρήση στοιχειωδών τεχνικών μέσων: ένας προτζέκτορας, μία κάμερα, μία οθόνη, δύο κινητά τηλέφωνα και τη χειρονομία του ανθρώπου επί σκηνής. Εκεί είναι που προκύπτουν τα θέματα. Ο άνθρωπος και η οθόνη, το είδωλο και η πομπή, η Πιετά και ο κατακερματισμός.

    Η μουσική παράγεται κατά τη διάρκεια της παράστασης.
    Η εικόνα της «Pieta» που προβάλλεται στην παράσταση αποτελεί την αφίσα της ομώνυμης ταινίας σε σκηνοθεσία του Kim Ki Duk. Pieta σημαίνει έλεος.

Δείτε τα teaser της παράστασης στο vimeo:
https://vimeo.com/161886267
https://vimeo.com/161821155

βάκΧαι

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία του Θανάση Κριτσάκη

Επόπτης καθηγητής: Βίκτωρ Αρδίττης

26

 

 

 

15 και 16 Ιουνίου 2015

Θέατρο ΚΛΕΙΩ

 

  • Σκηνοθεσία: Θανάσης Κριτσάκης
    Δραματολογία: Αναστασία Μπάρκα
    Σκηνικά/ Κουστούμια: Φανή Σκουλικίδη και Ελένη Τσιμίδου
    Πρωτότυπη Μουσική/ Ηχητικά Εφέ: Οδυσσέας Γκάλιος
    Φωτισμοί: Νίκος Μαυράκης
    Σχεδιασμός Αφίσας: Γρηγόρης Μπαμπάλας
    Ηχητική κονσόλα: Σωτήρης Προέδρου

    Ηθοποιοί (με αλφαβητική σειρά) : Άννυ Βαλουγεώργη (Χορός), Έλενα Βισέρη (Χορός), Πένυ Ελευθεριάδου (Διόνυσος), Ειρήνη Κυριακού (Αγαύη), Νικόλας Νικητάκης (Κάδμος/ Ά Αγγελιοφόρος), Άρης Νινίκας (Πενθέας), Ορέστης Παλιαδέλης (Τειρεσίας/ ΄Β Αγγελιοφόρος), Μαρία Σαραφίδου (Χορός), Χρυσούλα Φλαμπούτογλου (Χορός).

     

Δημήτρης Δημητριάδης, Insenso

Διπλωματική εργασία στην Υποκριτική του Αναστάση Δ. Ροϊλού

Επόπτης: Δαμιανός Κωνσταντινίδης.

1796649_652367584809309_48348637_n

ΚΛΕΙΩ, Οκτώβριος 2014.

Άλλες παραστάσεις: 12-16 Φεβρουαρίου 2015, θέατρο Αυλαία.

 

 

 

  • Συγγραφέας: Δημήτρης Δημητριάδης
    Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης
    Κοστούμι-φωτισμοί: Έλενα Κώτση με τη βοήθεια του Απόστολου Αποστολίδη
    Επιμέλεια κίνησης: όλη η ομάδα με τη βοήθεια της Ελίζας Γκιλιοπούλου
    Μακιγιάζ: Μελίνα Γλαντζή

    Ερμηνεία: Αναστάσης Δημήτρης Ροϊλός

Σάρα Κέην, Καθαροί, πια

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία του Χρήστου Τζιούκαλια
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία της Ελίνας Ευταξία
Επόπτρια: Λίλα Καρακώστα

ΚΛΕΙΩ, 2014

  • Μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη
    Σκηνοθεσία: Χρήστος Τζιούκαλιας
    Σκηνικά-κοστούμια: Ελίνα Ευταξία
    Φωτισμοί: Έλενα Κώτση
    Μουσική Επιμέλεια: Κατερίνα Τσαούσογλου
    Σχεδιασμός αφίσας/flyer: Χριστόφορος Καρύδης
    Βοηθός φωτιστή/ χειρισμός κονσόλας: Ειρήνη Μπουτάρη
    Βοηθός σκηνοθέτη: Θέμης Θεοχάρογλου
    Χειρισμός κονσόλας ήχου: Χρήστος Καλογριδάκης
    Κατασκευή εγκατάστασης: Αλέξανδρος Σαββίδης
    Φωτογραφίες: Λίλα Καρακώστα

  • Η Sarah Kane με κέρδισε, όχι για την σκηνική της τόλμη, αλλά για την απερίφραστη αλήθεια της. Σου πετάει με δύναμη στα μούτρα, όλη τη φρικαλεότητα του κόσμου και σε ρωτά με απελπισία “που χωράει ή αγάπη;”. Αυτό βρίσκεται στον πυρήνα του Καθαροί, πια, αυτό διαπερνά ολόκληρο το συγγραφικό της έργο. Η λαχτάρα για τον άλλον, η έλλειψη του άλλου, το ευαίσθητο υποκείμενο εγκλεισμένο σ’ έναν κόσμο που δεν αναγνωρίζει ευαισθησίες. Μέσα στην απόλυτη φρίκη το μόνο που μπορεί να μας κρατήσει στην ζωή, να θρέψει την πίστη και την ελπίδα μας, είναι η αγάπη.

    Χρήστος Τζιούκαλιας

Υπέροχες, υπέροχες μέρες

Μια θεατρική διασκευή του μυθιστορήματος της Ελφρίντε Γέλινεκ Οι αποκλεισμένοι.

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
Επόπτης: Βίκτωρ Αρδίττης

Διπλωματική εργασία στη δραματουργία: Αναστασία Τζέλλου
Επόπτρια: Ελένη Παπάζογλου

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία: Ζωή Μολυβδά-Φαμέλη
Επόπτης: Απόστολος Βέττας

Πρώτη παράσταση: ΚΛΕΙΩ, Ιούλιος 2010.
Άλλες παραστάσεις:
Φεστιβάλ MFST ITSelF (Βαρσοβία), Ιούλιος 2011. Βραβείο β’ γυναικείου ρόλου (Κατερίνα Σισσίνι).
Φεστιβάλ Δημητρίων (Θεσσαλονίκη), Οκτώβριος 2011.

  • Σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
    Δραματουργία: Αναστασία Τζέλλου
    Σκηνικά, Κοστούμια, Φωτισμοί: Ζωή Μολυβδά Φαμέλη
    Μουσικές συνθέσεις: Νικίας Φονταράς

    Παίζουν:

    Θέμης Θεοχάρογλου: Ράινερ Μαρία Βιτκόφσκι
    Μαριλού Βόμβολου: Άννα Βιτκόφσκι
    Κατερίνα Σισίννι: Σοφία Παχόφεν
    Γιώργος Σοφικίτης: Χανς Σεπ

    7 ακόμα ηθοποιοί και ένας πιανίστας.

    Μετάφραση του τραγουδιού “Τα παιδιά κάτω στον κάμπο” στα γερμανικά: Βούλα Παπαδοπούλου. Στην παράσταση ακούγονται μουσικά μέρη από έργα των J.S. Bach, L.V. Beethoven, F. Chopin, Bruno Coulais, E. Presley, Μάνου Χατζιδάκι.

  • Το Συμβάν.

    Δεκαετία του ’60. Ένας βιεννέζος μαθητής γυμνασίου εξοντώνει την οικογένειά του μετά την ανάγνωση βιβλίων του Καμύ.
    Το γεγονός στέκεται αφορμή για τη συγγραφή του μυθιστορήματος οι Αποκλεισμένοι της βραβευμένης με Νόμπελ Ελφρίντε Γέλινεκ.

    Υπέροχες, υπέροχες μέρες.

    Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του ’50.
    Στην Αυστρία.
    Η χώρα απαλλαγμένη από τους ναζί, εδώ και αρκετά χρόνια, ανασαίνει ήρεμη διανύοντας την περίοδο του “οικονομικού θαύματος”.

    Οι Αποκλεισμένοι.

    Είναι τέσσερις νέοι.

    Ο Ράινερ Μαρία Βιτκόφσκι, η δίδυμη αδερφή του Άννα και η Σοφία Παχόφεν, γύρω στα δεκαοχτώ, πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο. Ο Χανς, 20 χρονών, είναι εργάτης.
    Περνούν τον ελεύθερο τους χρόνο διαπράττοντας εγκλήματα, με ιδεολογικό υπόβαθρο έναν ιδιάζοντα μηδενισμό, τον οποίο ασπάζεται κυρίως ο Ράινερ επηρεασμένος από αναγνώσματα των Καμύ, Μπατάιγ, Σαρτρ και Μαρκήσιου Ντε Σαντ.
    Τα αδέρφια Βιτκόφσκι είναι γόνοι ενός πρώην στρατηγού των Ες Ες, ο οποίος κακοποιεί σωματικά και σεξουαλικά τη γυναίκα του. Τώρα πια ανήκουν στη μικροαστική τάξη.
    Η Σοφία έχει ανατραφεί σ’ ένα μεγαλοαστικό περιβάλλον, θύμα της ευημερίας μάλλον, και ο Χανς Σεπ, γιός ενός εργάτη κομμουνιστή που έχασε τη ζωή του στο Μαουτχάουζεν, ζει με την εργάτρια μάνα του.
    Στο τέλος ο Ράινερ σκοτώνει την οικογένειά του και παραδίδεται στην αστυνομία.

    Γιατί συνέβη.

    Ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο η Γέλινεκ μπλέκει το χιούμορ με την άγρια, σκληρή πραγματικότητα ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που θέλησα να δω το μυθιστόρημα στη σκηνή. Οι έντονες αντιθέσεις, τα θέματα ταμπού αλλά και δυσεπίλυτα ζητήματα σε ό, τι αφορά την αναπαράστασή τους, όπως οι σκηνές βίας, οι σεξουαλικές σκηνές και το γυμνό ήταν μεγάλη πρόκληση. Επιθυμούσα να προσεγγίσω τη γραφή της Γέλινεκ με έναν τρόπο που δεν θα εκβίαζε τα συναισθήματα των θεατών, δεν θα υπογράμμιζε το τραγικό στα μάτια τους. Έτσι που όλα να συμβούν απλά ή, αν θέλετε, έτσι που όλα απλώς να συμβούν.
    Ταυτόχρονα γεννήθηκαν τα ερωτήματα. Γιατί αυτοί οι νέοι εκφράζονται με τόση οργή; Πρόκειται μόνο για ένα κοινωνικό αποκύημα των ιστορικών συνθηκών της εποχής; Ή πρόκειται για κάτι άλλο πιο περίπλοκο; Πώς από την απόρριψη του ολοκληρωτισμού καταλήγει κανείς να γίνει εν τέλει ολοκληρωτικός;
    Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα που να αξιώνουν αντικειμενική ισχύ δεν δίνονται. Σκοπός ήταν η ανάγνωση της Γέλινεκ, η κοινοποίηση αυτών των ερωτημάτων που θέτει, ώστε να πραγματοποιηθεί ο προβληματισμός από κοινού. Όπως οι θεατές παρέδωσαν τους εαυτούς τους στη σκηνοθετική ματιά, έτσι και η σκηνοθεσία παραδίδει τη σκυτάλη στα συμπεράσματα των θεατών. Με σεβασμό.

    Ελ. Ευθυμίου

Επικίνδυνες μέρες κανονικές

Διπλωματική εργασία στη σκηνοθεσία της Κίρκης Καραλή
Επόπτης: Δηώ Καγγελάρη

Διπλωματική εργασία στη δραματολογία-παραστασιολογία της Αντριάννας Αλεξίου
Επόπτης: Δηώ Καγγελάρη

ΚΛΕΙΩ, 2010

  • Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Κίρκη Καραλή
    Βοηθος σκηνοθέτης: Λητώ Τριανταφυλλίδου
    Δραματουργία: η ομάδα
    Σκηνικά – κοστούμια: Αγγελική Μάνθου
    Φωτισμοί: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
    Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων: Αλεξία Φάλλα
    Φωτογραφίες: Δανάη Τριανταφυλλίδου
    Επιμέλεια προγράμματος: Αντριάννα Αλεξίου

    Με τους: Σοφία Αντωνίου, Άννυ Βαλουγεώργη, Ελένη Ευθυμίου, Δημήτρης Ζάχος, Βαλεντίνη Καλπίνη, Ίριδα Μπάμη, Χριστίνα Μπιρμπίλη-Καραλέκα, Θωμαή Ουζούνη, Χρήστος Παλιογιάννης, Ηλίας Παπαδόπουλος. Νίκος Πλυτάς, Τάσος Τσουκάλης-Δημητριάδης, Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

    ΚΛΕΙΩ, Ιούνιος 2010

  • Σ’ έναν τόπο προσφάτως κατακτημένο ή επαναστατημένο, τα λόγια και η πίστη επαναπροσδιορίζονται.Ο άνθρωπος, τώρα, είναι μάζα. Ή ομάδα. Η αβεβαιότητα της μνήμης. Το σύνθημα του αύριο. ΚΑΤ. Αν οι άνθρωποι είναι χώρες, ο έρωτας είναι πτήση. Ή πτώση.Οι οδηγίες ασφαλείας βρίσκονται στο μπροστινό κάθισμα και το μαύρο κουτί του αεροπλάνου στο βυθό. ΚΑΤ. Όπως στη ζωή, έτσι και στα πρωτοχρονιάτικα πάρτυ, από κάποια στιγμή και μετά ο χρόνος μετράει αντίστροφα. ΤΕΛΟΣ. Πάμε πάλι απ’ την αρχή.

    Μια τριλογία για την Εξουσία, τον Έρωτα και το Θάνατο. 13 ηθοποιοί παίζοντας με τους κώδικες του επινοημένου θεάτρου συνθέτουν τρεις διαφορετικές ιστορίες, μισής ώρας η καθεμία, οι οποίες προσπαθούν ν’ αγγίξουν ολοκληρωτικά αυτές τις έννοιες στοχεύοντας περισσότερο στο συνειρμό και λιγότερο στη λογική. Σαν αναμνήσεις από κάποιο μέλλον ανησυχητικό, ο Ένας γίνεται Πλήθος που ψάχνει μια αλήθεια σε καθένα απ’ τα τρία. Όμως τίποτα δε μιλιέται με λόγια ξεχωριστά: ιστορίες θανάτου στην εξουσία, παιχνίδια εξουσίας στον έρωτα, φλερτ με το θάνατο.

Botho Strauss, Μεγάλο και μικρό

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
στη σκηνοθεσία: Τάσος Αγγελόπουλος
στην υποκριτική: Λιάνα Ταουσιάνη
στη θεατρική παραγωγή: Ιφιγένεια Μπουφίδου, Φαίη Πανουσοπούλου.

Επόπτης διπλωματικής στη σκηνοθεσία και την υποκριτική: Βίκτωρ Αρδίττης
Επόπτρια διπλωματικής στη θεατρική παραγωγή: Κυριακή Σπανού

  • Διασκευή κειμένου: Τ. Αγγελόπουλος, Δανάη Τανίδου
    Μουσική επιμέλεια: Τ. Αγγελόπουλος, Πέτρος Βερβερής, Κων/νος Κατσαμάκης
    Σκηνογραφική επιμέλεια: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
    Σκηνογραφική εκτέλεση: Χάρης Παπαδόπουλος
    Φωτισμοί: Δήμητρα Αλουτζανίδου, Χριστίνα Αμπατζίδου από τους BEFORE LIGHT.
    Παίζουν ακόμη: Δημήτρης Βάρκας, Δημήτρης Γκοτζαμάνης, Έφη Γούση, Ανδρέας Κόζης, Φούλης Μπουντούρογλου, Χάρης Παπαδόπουλος, Μαριέττα Σπηλιοπούλου, Κική Στρατάκη.

    ΚΛΕΙΩ, 2008

  • Μια νεανική παράσταση που μιλάει γι’ αυτούς που δεν μπορούν να μιλήσουν και ζωντανεύει τα όνειρα εκείνων που δεν μπορούν να ονειρευτούν. Πραγματικότητα, φαντασίωση, ελπίδα, απογοήτευση, έρωτας και μοναξιά, όλα μπλεγμένα μέσα σε μια ιστορία απ’ την οποία δεν λείπει ποτέ το χιούμορ!

Οι κηπουροί: μια performance

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία-ενδυματολογία της Ηλέκτρας Λαμπριανίδου

Επόπτες: Απόστολος Βέττας, Λίλα Καρακώστα

Σενάριο-σκηνοθεσία: Ηλέκτρα Λαμπριανίδου

ΚΛΕΙΩ, 2008

Gολfω! (version 2.4)

Διπλωματική εργασία στη σκηνογραφία-ενδυματολογία της Μάρθας Φωκά

Επόπτης: Απόστολος Βέττας

Μάσκες και κοστούμια για την παράσταση της Εταιρείας Θεάτρου «Χώρος». Σκηνοθεσία: Σίμος Κακάλας

Θέατρο ΚΛΕΙΩ, 2008 (και περιοδεία).

Επικαιρότητα

Προκήρυξη για την απόκτηση διδακτικής εμπειρίας σε νέους διδάκτορες

Σχετικά με την Πράξη «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού» της ΕΥΔ του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (αρ. πρωτ. Πρόσκλησης 11601/17.05.2017, κωδ. ΕΔΒΜ45), σας ενημερώνουμε ότι η Πρόσκληση Ε ... Διαβάστε περισσότερα

Προκήρυξη για την απόκτηση διδακτικής εμπειρίας σε νέους διδάκτορες

Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2017

Κατεβάστε το PDF αρχείο εδώ ... Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2017

Θερινό ωράριο Βιβλιοθήκης

Η βιβλιοθήκη του Τμήματος Θεάτρου θα λειτουργήσει τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ως εξής: Από Δευτέρα 3/7/17 και ως την Πέμπτη 13/7/17 μόνο πρωί 9:00—2:30μ.μ. Από Παρασκευή 14/7/17 και ως την Τετάρτη 23/8/17 κλειστά Από Πέμπτη 24/8/17 και ως την Πέμπτη 31/8/17 μόνο πρωί 9:00—2:30μ.μ. Από Παρασκευή 1/9/ ... Διαβάστε περισσότερα

Θερινό ωράριο Βιβλιοθήκης

Ημερομηνία ορκωμοσίας

Η ορκωμοσία των νέων πτυχιούχων του Τμήματος Θεάτρου θα γίνει την Τρίτη 18 Ιουλίου 2017 και ώρα 11.00, στο θέατρο ΚΛΕΙΩ, Εγνατία 122. ... Διαβάστε περισσότερα

Ημερομηνία ορκωμοσίας

Παράδοση φακέλων για τα μαθήματα Ενδυματολογίας

Η παράδοση φακέλου για τα μαθήματα ενδυματολογίας «Ενδυματολογία  Ι – Ανάλυση» και «Ενδυματολογικές εφαρμογές» θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30/6/2017, ώρα 12.00- 15.00. Η διδάσκουσα Χρύσα Μάντακα ... Διαβάστε περισσότερα

Παράδοση φακέλων για τα μαθήματα Ενδυματολογίας

Αιτήσεις ορκωμοσίας

Οι φοιτητές που πρόκειται να ορκιστούν καλούνται να καταθέσουν αίτηση ορκωμοσίας στη Γραμματεία του Τμήματος από 16 έως 30 Ιουνίου 2017.   Η αίτηση ορκωμοσίας υποβάλλεται ακόμα και αν δεν έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα των μαθημάτων.   Οι φοιτητές οφείλουν να προσκομίσουν πριν την ορκωμοσία τους: Βε ... Διαβάστε περισσότερα

Αιτήσεις ορκωμοσίας

Πρόγραμμα εξετάσεων Ξένων Γλωσσών Σεπτεμβρίου 2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.2017 ... Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα εξετάσεων Ξένων Γλωσσών Σεπτεμβρίου 2017

Υλη εξετάσεων Αγγλικών

Υλη εξετάσεων χειμερινών εξαμήνων Υλη εξετάσεων εαρινών εξαμήνων ... Διαβάστε περισσότερα

Υλη εξετάσεων Αγγλικών

Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ακαδημαϊκού έτους 2017-2018

To μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Τμήματος Θεάτρου με τίτλο «Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική»  για το ακαδημαϊκό έτος 2017-18 θα είναι στην κατεύθυνση «Παραστασιολογίας-Δραματολογίας» Αίτηση υποψηφιότητας για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Προκήρυξη ΠΜΣ Υλη εξετάσεων ... Διαβάστε περισσότερα

Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ακαδημαϊκού έτους 2017-2018

Αξιολόγηση διδασκόντων και μαθημάτων

Η αξιολόγηση των διδασκόντων και των μαθημάτων για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018 (προπτυχιακό και μεταπτυχιακό πρόγραμμα),  θα γίνεται από τις 22 Μαΐου έως τις 5 Ιουνίου. Για να συνδεθείτε στο σύστημα ηλεκτρονικής αξιολόγησης θα πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία του ιδρυματικού σας ... Διαβάστε περισσότερα

Αξιολόγηση διδασκόντων και μαθημάτων

Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ. | Εγνατία 122, 54622 Θεσσαλονίκη | Τ 2310 992 123-25 | F 2310 992 126 | info@thea.auth.gr

© 2017 Τμήμα Θεάτρου Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ. | Σχεδιασμός & κατασκευή ιστοσελίδας LineaDesign

Τμήμα Θεάτρου Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ.